האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
נכתב בשיחה עם בוט הואטסאפ שלנו
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
אני ובעלי התחתנו בשלישייה בעצם . אין לנו מילים להודות לנוי על השנה הזו שבה היא שליוויתה אותנו בדרך המטורפת הזו לחתונה. אני עם דמעות לכתוב, כי זה בעצם גם קצת להיפרד. נוי הייתה כתף תומכת כל כך משמעותית בשנה הזו, הייתה חלק מכל החלטה, ניהלה אותנו כשהיינו כל אחד עמוק בתוך הבאלגן שלו, הייתה חברה שלנו יותר מהכל, לפעמים גם מטפל זוגי 😂 אין מספיק תודות שיאמרו כדי שתבינו כמה ומה נוי הייתה בשבילנו - וכל זה אני מדברת על השנה של לפניי, מי בכלל הבין שזה מה שאני אקבל באירוע??? אני אסירת תודה על הדיוק שלך, הירידה לפרטים, המחשבה על כל פרט הכי קטן בעולם, אנחנו באמת היינו בהלם לאורך כל האירוע שהכל פשוט מתנהל כשורה. רק אחריי שהכל נרגע הבנו שאין פרט שלא עמדת מאחוריו עד שיהיה מושלם בשבילנו. את פשוט קרן אור, מושיעה לאומית.
נויקי , מעבר להכל, אני רוצה להגיד לך תודה באופן אישי שליווית אותי בכל תקופת האירוסים נתת לי כל כך הרבה מעבר למה ששילמתי, מגיע לך כפול . אני כל כך אוהבת אותך, כל כך שמחה שבחרתי בך, כל כך שמחה שהיית חלק כל כך חשוב מהיום שלי, את הבחירה , הכי טובה, שלי, של אופק, עבור המשפחות שלנו...
תאריך קבלת השירות: 04/09/2025 אהבתי: הכל הערות לגבי המחיר: שווה כל שקל שנוי מבקשת הטיפ שלי: לסגור בדחיפות ולא להתחתן בלי נוי
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.