האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
נכתב בשיחה עם בוט הואטסאפ שלנו
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
חוויה מדהימה! מהרגע שנכנסנו לאולם לראות אותו ועד הרגע שיצאנו ממנו כזוג נשוי הכל היה פשוט מדהים!! האוכל, היחס, העיצוב, הצוות פשוט הכל היה מושלם!!!! 🥰🥰🥰🥰 תודה מיוחדת לאבי וגיא על ליווי וניהול האירוע שלנו בצורה כלכך מדויקת עבורנו ❤️...
אהבתי: האוכל מעולה! הכרנו את האולם עוד לפני בחתונות של חברים והאוכל תמיד היה מעולה!! גם בחתונה שלנו קיבלנו המון פרגונים על האוכל המגוון והטעים!
המלון - סמוך לאולם (אותו מבנה ממש) יש בית מלון. האולם נתן לנו חדר כלה להתארגנות ו2 חדשים להורים שלנו מה שהפך את הכל להרבה יותר קל, זריז ונוח! החדר מפנק במיוחד עם ג׳קוזי וכל הציוד שכלה צריכה להתארגנות
הצוות המדהים- תמיד תמיד קיבלנו מענה זריז ונעים לכל שאלה ובקשה ולא משנה מה רצינו ומתי פנינו. תמיד היה מענה מהיר ואדיב!
אבי הבעלים של המקום לא הפסיק לפנק אותנו ולדאוג לכל דבר שרצינו
גיא מנהל האירוע היה סופר מקצועי ונעים
כל הצוות פשוט מדהים!!! כולם נעימים, מפרגנים ועם חיוך על הפנים ❤️❤️❤️ הטיפ שלי: לנשום, להרים איזה צ׳ייסר ולהנות מהרגע! הצוות המושלם של גארדן (במיוחד גיא) ידאג לכל השאר 🥰
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.