כפתור ימני פתח שיחה חדשה כפתור שמאלי
חזרה לעמוד שיחות ראשי כפתור שמאלי
תמונת משתמש

טיפים

1

like
sharon.sheffy | השיחה נפתחה  לפני יותר מ10 שנים
אל תמנעו מעצמכן כלום - והכוונה היא לא לאכול כאילו אין מחר, אלא לדעת שגם משהו משמין אפשר לאכול, אבל במידהאין קיצורי דרך - צריך לאכול פחות ולהתאמן יותרתדעו להעריך את התוצאות, תפרגנו לעצמכן ותמיד תחשבו - מה עדיף, עוד מנה/שוקולד/בורקס או לקנות ג'ינס מידה את פחות ממה שאתן עכשיוהרגלים לא משתנים מעצמם - חשוב לדעת מה ההרגל שאתן רוצות לשנות, איך לשנות אותו, והחשוב מכל - למה. בלי סיבה אין תוצאה...מנת פחמימה היא: 3-4 כפות אורז, כוס פסטה, פרוסת לחם, 2 פרוסות לחם קל. מנה שמוגשת במסעדה היא ממש, אבל ממש, לא מנה בגודל מומלץתמדדו את כמות השמן שאיתה אתן מבשלות. לכל התפריט צריך להוסיף 3-4 כפיות שמן ביום שהן כוללות את מה שיש במה שבישלתן לעצמכן. כפית שמן = כפית מיונז = כפית טחינה גולמית = רבע אבוקדו = 6-8 זיתים = 8 אגוזי קשיו טבעיים.תורידו לכן טבלאות מהאינטרנט שמקבילות בין סוגי המזון השונים והכמויות שיש לאכול מכל אחד מהןאל תהיו רעבות - אוכלים כל 3-4 שעות (ארוחה מלאה או ארוחת ביניים)לפני אימון (בין שעה וחצי לשעתיים לפני) אוכלים ארוחה עשירה בפחמימות ודלה בסיבים. לדוגמא: סנדוויץ (מלחם קל או מלא, לבחירתכן) עם כפית מיונז (שכמובן נספרת ככפית שמן), 3 פרוסות פסטרמה דלת שומן ואיזשהו ירק. אחרי אימון (תוך חצי שעה) אוכלים ארוחה מלאה מכל אבות המזון (פחמימות, חלבונים, שומנים וירקות). אם אי אפשר לאכול ארוחה כזאת, אז חשוב לאכול איזשהו פרי או חטיף אנרגיה תוך חצי שעה, ואז לאכל ארוחה מלאה תוך שעה מסיום האימון.אל תתביישו לבקש עזרה מקצועית - דיאטנית, סדנא, מאמן אישי. כל מה שעוזר לכם וידכן משגת.לא אוכלים פחות מ - 1500 קלוריות ביום, ולא משמיטים אבות מזון (עיין ערך דיאטת "אטקינס" ללא פחמימות)אם יש עוד שאלות - אשמח לענותבהצלחה!!!
תמונת משתמש
0 תווים (2 תווים לפחות)
הצג את פרטי האישיים
אוריתה
אוריתה | לפני יותר מ10 שנים
פשששש...

hello

להמשך גלישה באתר
up