הוספנו את נותן השירות למארגן החתונה שלכם.
לחיצה על כפתור תוביל ל-WedPlanner
סגרתם?
סגרנו!
מנהלים את החתונה בקליק, בקלות וללא עלות!
נהלו את כל המשימות במקום אחד:
קבלו המלצות אישיות וצ’קליסט כדי שלא תפספסו דבר, נהלו את רשימת המוזמנים שלכם,
עצבו בעצמכם הזמנה דיגיטלית ושלחו אישורי הגעה בקלות וללא עלות.
חייגו
אל
כוהנ'ס מקום להתארגנות כלה 072-371-9231
או השאירו פרטים
בדיקה
שליחה
דרוג הגולשים
-
מחושב לפי ביקורות וחוות דעת של זוגות מתחתנים
5
0
0
0
0
הדירוג נקבע על ידי
אלגוריתם ייחודי המחשב מספר רב של נתונים ביניהם: מספר חוות הדעת, הרלוונטיות שלהן, עומק התוכן המופיע (למשל: הכותב ציין תאריך, מחיר, טיפ לזוגות הבאים, הוסיף תמונה וכתב על ספקים נוספים). חשוב לציין שהדירוג אינו ממוצע פשוט.
100 / 95
טוב מאוד
לפי
5
מדרגים
95
אודות כוהנ'ס מקום להתארגנות כלה
מגיע לך להתחיל את היום החשוב ביותר בחייך בצורה הכי מרגיעה, יוקרתית ומיוחדת שיש.
מלון Cohen’s, מציע חוויית התארגנות ייחודית לכלות – שילוב של עיצוב היסטורי עוצר נשימה ואווירה אינטימית שלא תמצאי בשום מקום אחר.
הסוויטות שלנו עוצבו בקפידה כדי להעניק לך את כל מה שאת צריכה:
תאורה טבעית מושלמת לצילומים, סוויטות מרווחות שיתאימו גם לספקי האיפור ועיצוב השיער שלך,
ופינות מנוחה שבהן תוכלי להירגע עם הקרובים אלייך לפני הרגע הגדול.
המיקום הנגיש שלנו בחיפה, הכולל חנייה חופשית ונוחה, מאפשר לך ולכל הספקים שלך להגיע בקלות ובנוחות.
חדר האוכל הייחודי שלנו, עם חלונות גדולים המשקיפים לנוף המושלם של נמל חיפה, מספק נוף עוצר נשימה לחוויה בלתי נשכחת.
בנוסף, ישנה אפשרות לארוחת בוקר מפנקת שתעניק לך התחלה מושלמת ליום הגדול.
כל פרט מוקפד, כדי שתוכלי להרגיש נינוחה ולהתמקד רק בעצמך ובקרובים לך.
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
נכתב בשיחה עם בוט הואטסאפ שלנו
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
לקחתי את המלון ליום התארגנות שלי ואין בחירה טובה יותר מהמלון הזה!, בוטיקי, שקט ויש בו הכל. המארחים כרמית ובעלה מהממים! דאגו לי, למלוות שלי, לצלמים ולבעלי לכל צורך הכי קטן שהיה.... היחס היה מושלם, שלא נדבר על היופי של המלון!!
תאריך קבלת השירות: 22/10/2025 אהבתי: הארוחת בוקר המפנקת, היופי של המלון, הבוטיק והשקט שיש למלון להציע למרות שהוא על כביש. לא שומעים כמעט כלום! הטיפ שלי: לא להסס ולהנות מהמלון המהמם הזה.
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
נכתב בשיחה עם בוט הואטסאפ שלנו
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
לקחתי את המלון להתארגנות ביום חתונתי וזאת ללא ספק הבחירה הכי טובה שלי! המלון מושלם, מדהים ביופיו! הצטלמנו במלון ויצאו תמונות מושלמות😍 בנוסף, שמעון וכרמית זוג מדהים ודאגו לנו לכל מה... שהיינו צריכים, הם שירותיים ונעימים והיה תענוג להתארח אצלם🩷 כל מה שהספקים היו צריכים כמו שולחן ומראות לאיפור שיער הכל כבר היה בחדר, וגם התאורה בחדר מהממת! רואים שהם עושים הכל באהבה כדי לשמח חתן וכלה ולהסיר מהם דאגות ביום זה, וזה לא מובן מאליו. ממליצה בחום❤️
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
נכתב בשיחה עם בוט הואטסאפ שלנו
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
התחתנתי ב10.09, הגעתי למלון יום לפני החתונה. מההתחלה היה יחס מאוד טוב מהצוות, קיבלו אותי ואת המלווה שלי בפנים נעימות, ממש הרגשתי שמתרגשים יחד איתנו.המלון הוא מלון בוטיקי ומהמם, כל ...החוויה שם הייתה טובה מאוד - החל מהיום שלפני החתונה ועד לבוקר וצהרי החתונה. בבוקר הייתה ארוחת בוקר מעולה ומפנקת, במשך ההתארגנות הצוות היה זמין לכל בקשה. המלון מהמם ביופיו ואני עשיתי חלק מהצילומים שלי וגם צילומי חתן כלה במלון.
אהבתי: המלון יפיפה, היחס מהצוות מעולה, אחת הבחירות הטובות שעשיתי!
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
נכתב בשיחה עם בוט הואטסאפ שלנו
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
סגרנו חתונת חורף ולכן חיפשתי מלון יפה על מנת שנוכל להצטלם רק שם. מלון כוהנס זו הבחירה הכי טובה שעשינו! סגרתי חבילת כלה עם שני לילות, לילה לפני עם המלוות שלי ולילה אחרי עם בעלי, כול...ל התארגנות לחתונה וארוחות בוקר. זה המלון הכי יפה בחיפה והאיזור. הבעלים שמעון וכרמית זוג מקסים שהאירוח זה מקום ראשון עבורם! תודעת שירות שלא ראיתי כמותה, גורמים לך להרגיש ממש כמו בבית (רק הרבה הרבה יותר טוב וטעים מבבית). מחכה כבר לפעם הבאה שאגיע להתארח אצלם, ממליצה בחום רב ❤️
תאריך קבלת השירות: 26/02/2026
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
נכתב בשיחה עם בוט הואטסאפ שלנו
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
מקום מדהים במבנה טמפלרי לשימור בן 135 שנים . מלון בוטיק מהיפים שאפשר לראות בארץ , עם מדרגות פנים וחוץ לצילומים מהממים. ונוף הכי מיוחד שאפשר למצוא למפרץ חיפה .חדרים עם ציורי תקרות ...משוחזרים .תאורה מעולה חדרים מדהימים עם כל הפסיליטיז מראות גדולות . והכל חשוב נגיש וקרוב לכל מקום בחיפה הגנים הבהאיים , גן הפסלים וכו'
אהבתי: מקום מדהים במבנה טמפלרי לשימור בן 135 שנים . מלון בוטיק מהיפים שאפשר לראות בארץ , עם מדרגות פנים וחוץ לצילומים מהממים. ונוף הכי מיוחד שאפשר למצוא למפרץ חיפה .
חדרים עם ציורי תקרות משוחזרים .תאורה מעולה חדרים מדהימים עם כל הפסיליטיז מראות גדולות . והכל חשוב נגיש וקרוב לכל מקום בחיפה הגנים הבהאיים , גן הפסלים וכו' מחיר: 2,300 הערות לגבי המחיר: מחיר שווה לגמרי , ביפו על מקום דומה רצו 10,000 ₪ שווה גם נסיעה לחיפה הטיפ שלי: תקחו את הכל כלול שכולל את הכיבוד הנפלא שלהם
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.