star share
mitformit
להמשך גלישה באתר

טבעות נישואין ואירוסין

לחצו להוספת נותן השירות לניהול החתונה והתקציב.
הוספנו את נותן השירות למארגן החתונה שלכם.
לחיצה על כפתור תוביל ל-WedPlanner
סגרתם? סגרנו!
mapmarker
רח' פינסקר בצמוד לכיכר דיזנגוף, ת"א
דרוג הגולשים - מחושב לפי ביקורות וחוות דעת של זוגות מתחתנים
rank
הדירוג נקבע על ידי אלגוריתם ייחודי המחשב מספר רב של נתונים ביניהם: מספר חוות הדעת, הרלוונטיות שלהן, עומק התוכן המופיע (למשל: הכותב ציין תאריך, מחיר, טיפ לזוגות הבאים, הוסיף תמונה וכתב על ספקים נוספים). חשוב לציין שהדירוג אינו ממוצע פשוט.
100 / 94

טוב
טוב מאוד
מצוין
rank rank rank rank rank

12 ביקורות וחוות דעת על יהודה וריקארדו.

סידור לפי   דירוג       תאריך
whatsapp envelope facebook

ענת
כתבתי עוד 7 חוות דעת
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
איש מיוחד במינו. בכל פעם שהגענו קיבל אותנו בחיוך ובסבלנות אדירה, החליף לנו טבעות כמה פעמים עד שהיינו מרוצים במליון אחוז. מרגישים שהוא אוהב את מה שהוא עושה, הסביר לנו כל דבר ששאלנו,... אפילו הסכים שנבוא לראות אותו בזמן שמכין את הטבעות. הכישרון פשוט פורץ ממנו החוצה, והתוצאה מושלמת. מאוהבים בו לחלוטין.
תאריך קבלת השירות: 11/11/18
אהבתי: כישרון, בן אדם מקסים עם סבלנו אין קץ, מיקום נגיש, יחס אישי
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.

Shacar
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
יהודה המקסים! הגענו ליהודה בעקבות המלצות וחשוב לנו גם לחלוק את החוויה שלנו! יהודה איש מקסים וסבלני, עזר לנו לבחור את טבעות הנישואין שלנו, המליץ וייעץ כדי שנגיע להחלטה הנכונה. הטבעו...ת היו מוכנות אחרי שבוע ויצאו בדיוק כפי שדמיינו. המחיר הוגן ביותר! אבל מעל הכל פשוט כיף לקבל שירות מאדם כזה. מומלץ בחום!!!
תאריך קבלת השירות: 12/03/17
אהבתי: הכל

S1983
כתבתי עוד 5 חוות דעת
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
הגענו אל יהודה דרך המלצות במיט4מיט. יהודה יושב מאחורי כיכר דיזינגוף (ברח' פינסקר) בחנות ישנה, לא מעוצבת ולא מתיימרת שבה הוא מייצר את הטבעות (אירוסין ונישואין). מבחר הסגנונות מגוון ...(אין בעיה לשנות את העיצוב לפי סגנון אישי), יהודה איש חביב מאוד והתשלום מתבצע במעמד איסוף הטבעות.
קיבלנו תוך שבוע 2 טבעות (זהב 14 קראט) יפייפיות.
חשוב לציין שסגרנו על מחיר של 200 ש"ח לגרם זהב אבל במועד איסוף הטבעות יהודה ביקש רק 180 ש"ח לגרם זהב- נותן השירות היחיד שנתן לנו הנחה בלי שביקשנו :)
אהבתי: מחיר ללא תחרות, סבלנות, זריזות.
הערות לגבי המחיר: לגרם זהב

lironor
כתבתי עוד חוות דעת אחת
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
יהודה אדם ישר, הגון, נעים וחביב! נותן שירות מכל הלב, ומתאים לזוג טבעות שבאמת מתאימות להם, וזה בלי קשר למחיר שלהן. אגב המחיר- המחיר מעולה! יהודה נותן יחס אישי, אבל גובה מחירי סיטונ...אות!
העבודה מקסימה, והטבעות באמת יפות. יהודה גם נתן לנו את הזמן לבחור את הדגם שרצינו, ואף הסביר שאם לא מצאנו דגם שאנחנו אוהבים (ויש לו המון ממה לבחור), ניתן לעצב משהו אישי, וזאת ללא תוספת תשלום על המחירים הקבועים שלו.
אהבנו מאוד את התהליך עם יהודה, כבר שלחנו אליו זוגות נוספים (ורק התחתנו לפני שבוע) ונמשיך להפנות אליו זוגות רבים בעתיד!!
תודה יהודה!
אהבתי: את היחס האישי והצניעות של יהודה.
הערות לגבי המחיר: משתלם מאוד!

shakedariel
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
עוד לפני שהלכנו לחפש טבעות, שאלתי את בת דודה שלי שהתחתנה בספטמבר לפנינו מאיפה הטבעת המקסימה שלה?והיא המליצה על יהודה. בהתחלה זה נשמע לנו מאוד מוזר. היא אמרה שהוא מכין איזה דגם שרוצ...ים, אפילו מציור או תמונה, ואם לא אוהבים את מה שיוצא הוא פשוט משנה עד שתהיה מרוצה, או שלא לוקחים את הטבעת. וכל זה מבלי שאפילו יש צורך לשלם מקדמה. נשמע לנו טוב מכדי להיות אמיתי, אבל אמרנו - מה יש להפסיד?אז עשינו את הסיבוב הרגיל בבורסה ובג'קסון, קיבלנו רעיונות והלכנו ליהודה. גילינו שהאמת טובה בהרבה מהסיפורים!הגענו לחנות מאוד פשוטה, שהיא למעשה גם בית המלאכה של יהודה. הוא לא משקיע במראה, או בפירסום מכיוון שלרוב הוא עובד עם חנויות תכשיטים ולזוגות שפונים אליו אחרי המלצות מפה לאוזן. פגשנו בן אדם מקסים,רחב לב וישר (מאוד חשוב בתחום הזה), עם טבעות מקסימות לא פחות. הוא המליץ, ייעץ, עזר וכל זאת בסבלנות ורוחב לב. פשוט נהנינולשבת איתו לפטפט ולמדוד טבעות. סיכמנו מה הוא יכין לנו, והוא בעצמו הציע להקפיץ לנו את הטבעות המוכנות למקום העבודה של החתן לכשיהיו מוכנות. לאחר 10 ימים התקשר והודיע שהן מוכנות, והציע לנו לא לשלם ולקחת את הטבעות הביתה על מנת להתרגל ולראות אם מוצא חן בעינינו, ושאם מוצא חן נחזור לשלם. החתן רצה כמה שינויים, ויהודה עשה אותם באותו הרגע ויצאה טבעת מיוחדת במינה. הוא אף הקפיד לשקול אותה לאחר השינויים, מבלי שביקשנו ממנו, על מנת שלא לחייב אותנו על גרמים שירדו במהלך השינוי. שילמנו לו ויצאנו בתחושה טובה ושאנחנו שמחים לשלם כסף לאדם מקסים שכזה. לפני ששילמנו הוא ציין שאם נרצה משהו הוא כאן ויישמח לעזור.כאן לא נגמר הסיפור- הכלה חטפה קצת שיגעון, ושלושה שבועות לפני החתונה החליטה לשנות את הטבעת. חזרנו אליו, ובלי היסוס הוא הכין טבעת חדשה (!!!) שהייתה מוכנה תוך שבוע, ומיותר לציין שלא ביקש תשלום נוסף.ונוסף על הכל- הטבעות איכותיות, בעבודת יד , וגורפות מחמאות מכל כיוון. אנחנו ממליצים עליו בערך לכל מי שאנחנו רק שומעים שמתחתן.
רצוי להתקשר אליו לפני שמגיעים, על מנת לוודא שהוא בחנות - שעות העבודה שלו גמישות יחסית. עובד גם בימי שישי מהבוקר עד הצהריים ובדרך-כלל זה הזמן הכי נוח להגיע.
אהבתי: את היחס ההוגן האישי וההגון.האכפתיות ורוחב הלב, ואיך אפשר שלא לאהוב גם את המחיר.
מחיר: 1,650
הערות לגבי המחיר: לשתי הטבעות, אחת שקלה 7 גרם והשנייה 4 גרם

michal2929
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
חשבתי שכבר אין אנשים כאלה בימנו...
יהודה היה סבלני, סופר מקצועי. יש לו מבחר מאוד גדול של טבעות והוא גם יכול להכין משהו שאין לו (הכין לחתן חריטה מיוחדת לפי ציור), הוא נתן לנו ל
...הסתכל בשקט ולמדוד בלי ללחוץ. המחיר הוגן ביחס לכל שאר המקומות שראינו.
התחושה עם יהודה היא שהוא מכין את הטבעות בכיף ומהלב וזה בעיקר מה שאהבנו. נעים לי גם לדעת שהכסף הולך למשהו כמוהו ולא למפעל ליצור טבעות...
אהבתי: בן אדם נדיר... עובד עם הנשמה, חנות כמו פעם ואופי כמו פעם.
לא אהבתי: אמר שיכין את הטבעות תוך שבוע, בפועל לקח לו שבוע וחצי. זה עדיין מאוד זריז ביחס לשאר המקומות והוא כזה נעים ונחמד שזה באמת לא משנה!
מחיר: 1,400
הערות לגבי המחיר: 2 טבעות זהב, לא יודעת מה המשקל נדמה לי שלוקח 190 לגרם

dandushi
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
אל יהודה הגעתי במקרה דרך mit4mit, אחרי שכבר נעשיתי מיואשת מלמצוא טבעת שאני אוהבת ובמחיר שפוי.. מהרגע הראשון שפגשנו אותו פשוט התאהבנו בו! יהודה איש מקסים, צנוע, סבלני ואדיב ביותר. י...ש לו מבחר גדול של טבעות, ומעבר לכך הוא הסכים להכין לי טבעת במיוחד, לפי דגם שרציתי, ואף הבטיח לי שאם לא אוהב אותה משום מה, לא קרה כלום והיא תישאר אצלו.. ואכן כך היה, הטבעת הראשונה שהכין לי היתה אמנם מדהימה אבל היתה לי גסה מדי על האצבע שלי.. יהודה הרגיע כל חשש ואמר שאן שום בעיה ושנכין אחת אחרת, הפעם הבאתי לו צילום של טבעת אחרת, והוא הכין לי אותה בדיוק כמו בתמונה.. לרגע לא איבד סבלנות, סמך עלינו במאה אחוז, והמשיך להיות הכי מקסים שאפשר!!
אהבתי: את הסבלנות והנעימות של יהודה, לא נתקלנו בהרבה אנשי מקצוע כאלו בחיינו, וזה באמת מצרך נדיר לפגוש ספק שלא מחפש רק לעשוק אתכם כי אתם זוג מתחנים..:-)
לא אהבתי: שלא הלכנו אליו מההתחלה!!
הערות לגבי המחיר: המחיר לגרם זהב

sarah.karmanian
כתבתי עוד חוות דעת אחת
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
את החנות עצמה אני מכירה כבר הרבה זמן, ואחרי שהלכנו להרבה חנויות לחפש את הטבעת המושלמת ולא מצאנו - הגענו ליהודה.
היה לי רעיון מוגדר בראש, ויהודה ישר התחבר לרעיון וביצע אותו להפ
...ליא!
הוא לא דרש שום תשלום עד שהטבעת תהיה מוכנה, ולמרות שבחרתי טבעת אחרת בסופו של דבר ולא את זו שהוא עיצב בשבילי - הוא לא עשה שום בעיות ושום פרצופים.
לאחר החתונה חזרתי כדי להקטין את הטבעת - וגם את זה הוא עשה בשמחה ולא דרש תוספת תשלום.

ממליצה עליו בחום רב!
אהבתי: את הפשטות שלו, והדיבור בגובה העיניים. המחיר - שווה לכל נפש, הרבה יותר זול מכל חנות אחרת שראינו.
לא אהבתי: שום דבר.
הערות לגבי המחיר: מחיר נקבע לפי משקל

הסהס27
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מקום מצויין לעשות טבעות...
אהבתי: את המבחר הרב הסבלנות יהודה אמר אם לא מוצא חן בעיני אחרי שהטבעת מוכנה הוא מוכן לעשות אחת חדשהחנות קטנה עם המון המון סוגי טבעות ,היה כיף לשבת שם ולבחור את הטבעות , כל מה שרוצים לעצה יעצבו לך.עד היום אומרים לי שהטבעת שלי ממש יפה ועדינה.
מחיר: 1,250
הערות לגבי המחיר: מחיר מעולה ל2 טבעות

liat-z
כתבתי עוד 6 חוות דעת
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
יהודה פשוט נהדר, ישבנו אצלו בחנות ובחרנו דוגמא לטבעות, ביקשנו שילוב של שני סוגי זהב ועשה לנו בדיוק מה שביקשנו. לא מנסה לחלוב אותך מדבר לעניין ובגובה העיניים, עשה את הטבעות ללא מקדמ...ה והדגיש שלא חייבים לקנות, אחרי זה אפילו הביא לי את הטבעות לעבודה, וחוץ מזה יצאו טבעות יפייפיות, בקיצור מומלץ!
אהבתי: כל מה שכתבתי למעלה.
מחיר: 1,700
הערות לגבי המחיר: 2 טבעות זהב צהוב ולבן מעורב.

hagaishklar
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
יהודה איש מקצוע מצויין. נעים לשבת איתו בחנות/סדנא שלו ולדבר בגובה העיניים. הכין לנו טבעות בזמן קצר ובלי לנסות לחלוב אותנו. מוריד את כל הלחץ והופך את הקניה ובחירת הטבעות לנעימה במיו...חד. יש מבחר והמחיר היה נוח להפליא ולא קשור לעיצוב הטבעת. ממש מומלץ.
אהבתי: כל מה שכתבתי למעלה. הכין טבעות לניסיון בלי שאפילו השארנו מקדמה או התחייבות כלשהיא! תוך פחות משבוע! לבקשתי הרחיב וליטש פעם נוספת במקום!
לא אהבתי: לא עולה בדעתי משהו.
מחיר: 1,000
הערות לגבי המחיר: ל- 2 טבעות זהב

Chen_b
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מומלץ בחום! אדם חביב, מחירים נוחים, מבחר גדול, מקצועיות גבוהה...
אהבתי: קשוב לרצונות הזוג ומעצב במהירות ובמקצועיות כל טבעת
מחיר: 1,100
הערות לגבי המחיר: ל-2 טבעות
אסף חן | כסא כלה וליווי חופה
להקות, הרכבים וזמרים לחתונה
מחיר מיוחד לגולשי mit4mit 💍❤️
הרכב נגנים ייחודי לאירוע שלכם!
81.2K

הוספת חוות דעת
bizlogo
בחרו את הדרך בה תרצו לשתף אותנו ברשתות החברתיות,
כל שעליכם לעשות זה פשוט קליק מהיר על אחד הכפתורים.