mitformit

להמשך גלישה באתר
mapmarker
האומן 14, ירושלים, ישראל
דרגו את פביליון

מאכזב

בינוני

טוב

טוב מאוד

מצויין
8 חוות דעת על פביליון.
סידור לפי   דירוג       תאריך      
whatsapp envelope facebook
100 / 20
מאכזב

חוות הדעת נכתבה לפני חודש
מבקר מתחיל כתב 2 חוות דעת
שירות מאכזב. כשבאנו בפעם הראשונה לפביליון הכל היה טוב ויפה. קיבלנו שירות מדהים!!! התלהבנו!!! ואז ככל שהתקרבה החתונה דברים התחילו להתנהל בצורה מזוויעה!!! התחילו שיפוצים באולם שהיה מיועד אלינו יומיים לפניי החתונה מיותר לציין שלא קיבלנו שום עידכון בנושא. בחתונה עצמה האורחים רתחו מחום- המזגן לא עבד... ולא היה לנו למי לפנות, מנהלת האירוע לא הואילה בטובה להגיע לאירוע בכלל הבעלים ענה בצורה לא יפה ולא מכבדת בכלל. בסיכום הדברים הכל היה נראה טוב עד שהגענו לסגירות ולתשלום. יחס לא מכבד ולא נעים. לא מומלץ. עוד  
180 ₪

חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על הניסיון והחוויה האישית של המשתמש שכתב אותה.
אהבתם? שתפו!
דווחו על תוכן לא הולם
100 / 100
מצויין

חוות הדעת נכתבה לפני חודשיים
מבקר מתחיל כתב חוות דעת אחת
סגרנו אירוע עם חופית המקסימה!! הכל היה כמו שצריך ואפילו יותר! שירות ברמה גבוה, יחס ומקצועיות! אוכל טעים מאוד אנשים לא הפסיקו לדבר כמה היה מושלם!! אין ספק שפביליון אחד האולמות הכי טובים בארץ. תודה רבה על הכל! מעיין ואוהד עוד  
הכל

חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על הניסיון והחוויה האישית של המשתמש שכתב אותה.
אהבתם? שתפו!
דווחו על תוכן לא הולם
100 / 20
מאכזב

חוות הדעת נכתבה לפני 11 חודשים
מבקר מתחיל כתב חוות דעת אחת
התחתנו בפביליון בירושלים. כשהגענו לאולם קיבלה את פנינו חופית-קיבלנו יחס אדיב, אוזן קשבת ובאו לקראתנו בתפריט ובמחיר. אחרי שסגרנו הכל, הגענו לשלב הטעימות שם קיבלנו יחס מזלזל ולא מכבד כלל. ביום החתונה הגענו והדברים לא התנהלו כפי שסגרנו מול האולם – עיצוב חופה שונה, לא מושקע בכלל (נרות על הרצפה, לא דולקי...ם, נרות ישנים), שטיח לבן מלוכלך (עוד לפני הגעת האורחים לאולם), כלים מלוכלכים ושבורים (למרות שביקשנו בפירוש עוד משלב הטעימות שיהיה פוליש ברמה טובה על כל הכלים), יחס של חלק מהמלצרים לא מכבד (לא רצו להביא דברים לאורחים, התווכחו מי יביא, התנהגויות אחרות לא ראויות, עישנו באולם ועוד), עובדי המקום החלו לפנות שולחנות לאחר הגשת המנה העיקרית בזמן שבו אורחים ישבו בשולחנות הסמוכים. בנוסף לכך הוגשו לשולחנות בקבוקי משקה גדולים במקום בקבוקים אישיים (דבר חשוב לנו ולאורחים שלנו) – נציין שבשלב סגירת התשלום בעלי האולם הודו בטעות והורידו במחיר על כך, אך עוגמת הנפש לאורחים ולנו כבר נגרמה. ההרגשה שקיבלנו בסוף הערב הייתה של חוסר הקשבה וזלזול בנו ובאורחים, דבר שפגם באווירה של היום המיוחד הזה. כשחזרנו לאולם לאחר כמה ימים לצורך סגירת תשלום עם רשימת הבעיות והתקלות מהאירוע ומהתלונות שקיבלנו מהאורחים, ישבנו עם חופית והיא הודתה בטעויות שנעשו והשתדלה לבוא לקראתנו תוך שיתוף בעל האולם בדברים. בעל האולם הגיב בצורה לא מכבדת בלשון המעטה (לא קילל/העליב במילים ישירות) וטען שבאנו להתלונן סתם על מנת לא לשלם ושהטענות שקריות (מלבד עניין הבקבוקים) וביקש לדבר עם אורח מהחתונה שראה את הדברים. התקשרנו בשיחת ועידה לאחי הכלה שהיה נוכח באולם כשעה לפני תחילת האירוע ובמקום להקשיב לדברים שנאמרו מפיו בצורה מכבדת, בעל האולם החל להרים את קולו עליו ולרמוז בצורה בוטה שהוא משקר (בעל האולם ביקש ממנו שישבע שהוא ראה במו עינו את הדברים ולאחר שנשבע לו על כך אמר לו ש"אין לו רגש למושג של שבועה" ועוד שהשתיקה יפה להם). בעל האולם "הסכים" ברוב טובו להוריד ב1000 ₪ את המחיר כפיצוי על כך שנפגענו מהדברים שקרו לטענתנו. לאחר מכן דיברנו עם חנן (הבן של בעל האולם) שהחל לצעוק שאנחנו מנסים לגזול אותו ועושים סיפור מכל דבר ("האורחים קיבלו שתייה, מה זה משנה"). הכלה יצא בבכי ובתחושת עלבון גדולה מאוד מהמקום והשארנו להם צ'ק עם הסכום שביקשו. אנחנו רושמים את דברים אך ורק על מנת שאנשים יזהרו מהחיוכים והאדיבות שיש לפני סגירת החוזה, ולא חס וחלילה מתוך נקמה. תקפידו לרשום את כל מה שאתם סוגרים מול האולם בתוספת חתימה רשמית של האולם ותקפידו לתעד אם היו אי אילו תקלות והפרות חוזה (לנו זה לא עזר למרות שהראנו תמונות). אנחנו באמת מקווים שבעלי המקום יבינו את חשיבות היום המיוחד הזה עבור בני הזוג ואת הרגישות שיש בו ויתנהגו בהתאם, ולא כאילו אנחנו אחרוני הגנבים – באמת שהיינו שמחים לשלם את כל הסכום ויותר מכך ושהאירוע יתנהל כשורה. עוד  
11/12/17
באו לקראתנו במחיר המנה ובתפריט משודרג
יחס לבני אדם, שירות של המלצרים, קשב לבעלי האירוע

חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על הניסיון והחוויה האישית של המשתמש שכתב אותה.
אהבתם? שתפו!
דווחו על תוכן לא הולם
100 / 100
מצויין

חוות הדעת נכתבה לפני יותר משנה
מבקר מקצועי כתב 4 חוות דעת
תודה רבה לכל צוות פביליון על ערב מושלם! הכל היה בדיוק כמו שתכננו, השירות היחס והאוכל היו מעולים. עוד  
22/06/17

חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על הניסיון והחוויה האישית של המשתמש שכתב אותה.
כתבתי גם על..
לילה לבן
סלוני כלות
חנית דוד
איפור כלות
עוד חוות דעת שכתבתי  
אהבתם? שתפו!
דווחו על תוכן לא הולם
100 / 100
מצויין

חוות הדעת נכתבה לפני 6 שנים
מבקר מתקדם כתב 3 חוות דעת
התחתנו בתאריך 6/9/12 באולמי פביליון בירושלים. מהפגישה הראשונה שלנו עם ערן המקסים, ועד לאירוע עצמו ההתנהלות הייתה פשוט מעולה.
סגרנו בין הזוגות הראשונים בפביליון מאז שמשפחת בליטי קנתה אותם, ולכן זכינו במחיר אטרקטיבי מיוחד, הטעימות היו מעולות, תמיד היה עם מי לדבר ואני ובן זוגי היינו מגיעים לשם לפ...חות פעם בשבוע בשלושה חודשים לפני החתונה ותמיד פשוט תמיד התייחסו אלינו כמו מלכים.
אין אחד שלא החמיא על האולם, על האוכל, על השירות..
מומלץ לכל הירושלים כי לא תמצאו אולם טוב יותר!!!
עוד  
את האוכל המעולה וכמובן גם את המחיר

חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על הניסיון והחוויה האישית של המשתמש שכתב אותה.
אהבתם? שתפו!
דווחו על תוכן לא הולם
100 / 80
טוב

חוות הדעת נכתבה לפני 7 שנים
מבקר מומחה כתב 8 חוות דעת
המשפחות מירושלים, אז לא טרחנו בכלל לבדוק מקומות מחוץ לעיר, התרכזנו באולמות בירושלים. היינו ב-3 מקומות. הפביליון היה המקום הראשון שהגענו אליו. הכרנו אותו כבר כי היינו בשני אירועים שהתקיימו בו. המקום ממש יפה, יש לו טרסה בחוץ שאפשר לעשות שם את החופה כשתנאי מזג האוויר מאפשרים זאת. אחד הדברים שבאמת היה ח...שוב לנו שיהיה טוב - האוכל. האוכל שם פשוט מעווולה. וזה גם היווה שיקול מרכזי בבחירת המקום. החלטנו לראות עוד 2 מקומות רק כדי להרגיש שלמים עם הבחירה, ובאמת חזרנו לפביליון. בגדול - כל ההתנהלות מול שרית היתה 100%. מדובר בבחורה מקסימה, אדיבה, שירותית, תמיד קשובה לרצונות הלקוח ועם המון סבלנות. היא אפילו אפשרה לנו לשנות את תאריך החתונה (כמו שכבר כתבתי בחוות הדעת על הדי ג'יי שלנו - פשוט היינו חייבים שצביקה בירן יתקלט ולא אף אחד אחר, והוא היה תפוס בתאריך המקורי שבחרנו, אז ביקשנו לשנות את התאריך - ולא היתה עם זה שום בעיה).
מה שכן - דברים שלא תלויים בשרית, האולם מגביל את בעל האירוע בכמה דברים -
אי אפשר להביא בר חיצוני (בר אקטיבי למשל), יש אפשרות לשדרג את האלכוהול לתוצרת חוץ תמורת X שקלים לאדם, או פשוט לקנות אלכוהול ולהביא באופן עצמאי.
דבר נוסף - אי אפשר להביא מעצב חיצוני. חייבים להצמד למעצב האולם.
מבחינתי - כשיש איזושהי הגבלה - כבר הבטחון יורד, כי אם לא מרוצים מאותו ספק - אין מה לעשות. ההגבלה הזו, לדעתי, ממש מיותרת. אז לפני שסגרנו עם הפביליון דברתי עם המעצב, ראיתי פחות או יותר שיש על מה לדבר, ואז סגרנו. אבל כמובן שיש דברים בלתי צפויים - וכשהתקרב האירוע - המעצב הוחלף... אז גם כשמנסים לדעת כמה שיותר ולהיות מוכנים מראש - זה לא תמיד עובד.
בסך הכל - היה סבבה לגמרי.
עוד  
את ההתנהלות מול שרית - מאוד קשובה, אדיבה ורוצה שהלקוח יהיה מרוצה.
את האוכל - מעווווולה!
המקום עצמו יפה.
יש חניון גדול של האולם (זה לא טריוויאלי בכלל - היינו במקום שדרש 15 ש"ח לאדם על חניון קרוב, או שאנשים יחנו רחוק..)
ההתנהלות מול תמיר - מנהל האירוע, לא תמיד עברה חלק. היה ברור שהוא לא קשוב לגמרי לאינטרסים שלנו. למשל - בסוף הערב נהוג שאם נשאר אוכל כי אנשים לא הגיעו - אורזים אותו לחתן, לכלה ולהורים. כששאלנו בסוף הערב על המנות - נאמר לנו שצריך לבדוק אם נשאר, וכשנבוא למחרת לסגור חשבון - נקבל את המנות הנותרות. כשהגענו יום למחרת - שאלנו שוב את תמיר לגבי המנות, והוא אמר שלא נשארו. שאלנו איך זה יכול להיות - שכן היו בוודאות אנשים שלא הגיעו, והתשובה שקבלנו היתה שאם נשאר אוכל הם בדרך כלל נותנים קודם לעובדים שלהם לאכול... אמרנו לו ששילמנו על X מנות ואנחנו דורשים את X המנות האלה. אנחנו לא אמורים לשלם את מחיר המנה גם לעובדים כדי שיאכלו במטבח. בקיצור - ההתנהלות איתו על דברים מאוד בסיסיים שהם א-ב באולמות אחרים היתה קשה, והרגשנו שאנחנו צריכים לשכנע אותו ולהלחם על מה שמגיע לנו גם ככה.

חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על הניסיון והחוויה האישית של המשתמש שכתב אותה.
אהבתם? שתפו!
דווחו על תוכן לא הולם
100 / 100
מצויין

חוות הדעת נכתבה לפני 7 שנים
מבקר מתחיל כתב חוות דעת אחת
אולם בהחלט ברמה!
אוכל טעים מאוד ואסתטי, האולם עצמו יפה ומרשים. את החופה עשינו בחוץ בחצר ענקית כזו עם דק (רצפת עץ).
יתרון ענק הוא שיש להם חניון צמוד לאולם בחינם.
וגם האנשים שם (הצוות של האולם) נחמדים. יצאנו מרוצים עוד  

חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על הניסיון והחוויה האישית של המשתמש שכתב אותה.
אהבתם? שתפו!
דווחו על תוכן לא הולם
100 / 40
סביר

חוות הדעת נכתבה לפני 8 שנים
מבקר מתחיל כתב חוות דעת אחת
היינו שם בפגישה לא מזמן. המקום לא מאפשר שום ספק חיצוני בתירוץ של "לשמור על הרמה" ולכן אינך יכולה להביא בר אקטיבי אלא רק לקבל את השירות דרכם (אופציה אחת לשלם 20-30 ש"ח לכל מוזמן תמורת בר תוצרת חוץ-כך שזה יוצא די יקר- או אופציה שניה לקנות את השתייה והם יתפעלו את הבר ויביאו שתיה קלה וחריפה תוצרת הארץ ו...אז משלמים רק 2,500 ש"ח). את העיצוב חייבים לקבל מהם וחייבים תוספת כי העיצוב שכלול במחיר הוא ממש בסיסי וסטנדרטי לא ממש בדקתי את מחירי העיצוב אבל אני מאמינה שהם גבוהים. לגבי המחיר, ההצעת מחיר הייתה 180 ש"ח אבל גם חייבים לקחת את חבילת התאורה והסאונד ב6500 ש"ח כך שבמקרה שלי (400 מוזמנים) זה באמת יוצא 196 למנה ולא 180 וכן משום שלא ניתן להביא בר חיצוני חובה להשתמש בעמדה שלהם (בין אם את מביאה את האלכוהול ובין אם לא) כך שזה עוד 2500 ש"ח לעמדה (+שתיה קלה+ אלכוהול תוצרת הארץ). המקום בהחלט נראה יפה (ממה שראיתי ביום) אבל יוצא ממש יקר כי זה לא כולל כלום ועל כל דבר צריך להוסיף- המון. באופן אישי נראה לי מוגזם.
מקווה שעזרתי ומזל טוב
עוד  
המקום בהחלט יפה
שהם מחייבים אותך לקנות את כל השירות מהם. זה מגביל וממש ממש לא חוסך.
מחיר בסיס+ תוספות חובה!

חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על הניסיון והחוויה האישית של המשתמש שכתב אותה.
אהבתם? שתפו!
דווחו על תוכן לא הולם
מומלצי הנבחרת מקטגוריית
אולמות וגני אירועים

כתבות שיענינו אותך
מי הזיז את המנה שלי? חווית קייטרינג גורמה לאירועים באלכסנדר
אולמות וגני אירועים | פורסם לפני 4 שבועות
בחרו את הדרך בה תרצו
לשתף אותנו ברשתות החברתיות,
כל שעליכם לעשות זה פשוט
קליק מהיר על אחד הכפתורים.
שתפו אותנו 8761BE2B-57AF-4C50-A6AC-30B216F82745Created with sketchtool.
שתפו אותנו