star share
mitformit
להמשך גלישה באתר

הפקה וניהול אירועים | חתונה בחו"ל

לחצו להוספת נותן השירות לניהול החתונה והתקציב.
הוספנו את נותן השירות למארגן החתונה שלכם.
לחיצה על כפתור תוביל ל-WedPlanner
סגרתם? סגרנו!
mapmarker
Pařížská 934/2, 110 00 Staré Město, צ'כיה
דרוג הגולשים - מחושב לפי ביקורות וחוות דעת של זוגות מתחתנים
rank
הדירוג נקבע על ידי אלגוריתם ייחודי המחשב מספר רב של נתונים ביניהם: מספר חוות הדעת, הרלוונטיות שלהן, עומק התוכן המופיע (למשל: הכותב ציין תאריך, מחיר, טיפ לזוגות הבאים, הוסיף תמונה וכתב על ספקים נוספים). חשוב לציין שהדירוג אינו ממוצע פשוט.
100 / 95
טוב מאוד
לפי 25 מדרגים

אודות חתונה אזרחית בפראג

חתונה בפראג עם קמילה
פראג נחשבת, ובצדק, לאחת מהיפות בערי אירופה. במהלך ההיסטוריה שליטים זרים שלטו בעיר והשפיעו רבות על מראה העיר, על אופייה ועל יופייה. העיר משלבת בתוכה בניינים מתקופות שונות בהיסטוריה וההליכה ברחובותיה מהווה חוויה בלתי נשכחת.
רבות ומגוונות הסיבות המביאות ישראלים רבים להתחתן בצ'כיה, הליך החתונה בפראג אינו מסורבל, ולכן רבים בוחרים בצ'כיה ליום המאושר בחייהם, יופייה מקנה לאירוע ערך מוסף וחווית הביקור מועצמת. קסמה של העיר פראג, הרומנטיקה והאינטימיות יהפכו את היום החשוב בחייכם לחוויה ייחודית ובלתי נשכחת. והכי חשוב, חתונה בפראג מוכרת רשמית על ידי מדינת ישראל. זכרו, אם כבר להתחתן בחו"ל, אז פראג היא המקום האולטימטיבי,
ואם פראג,
אז קמילה היא המארגן האידיאלי….

שלכם, צוות חתונה בפראג
 עוד
דרגו את חתונה אזרחית בפראג
מאכזב
בינוני
טוב
טוב מאוד
מצוין
rank rank rank rank rank

25 ביקורות וחוות דעת על חתונה אזרחית בפראג.

סידור לפי   דירוג       תאריך

...עט ולא הפריע לחופשה בפראג

ממליץ בחום! שווה כל שקל
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.

Offer
מקצועיות
מתן שירות

זמינות
תמורה למחיר
כשהחלטנו להתחתן בפראג הטלפון הראשון שלי היה לקמילה ועופר, עופר ענה ונתו לי את כל המידע בצורה הכי מקצועית שאפשר כולל כל הפרטים הקטנים שצריך במקרה הספציפי שלנו. אחרי זה ניסיתי להתקשר... לעוד כמה מקומות בשביל להשוות וראיתי מייד שאני לא מקבל מידע כל כך מפורט ואין מה להשוות במקצוענות אז ההחלטה הייתה פשוטה. אנחנו מאוד שמחים על ההחלטה, כל שאלה ששאלנו נענתה מייד גם אם היינו נודניקים, ליווי מלא ומעולה, החתונה עצמה הייתה מושלמת וקמילה ועופר כל כך נחמדים.
אהבתי: את קמילה
הערות לגבי המחיר: באירו - שווה כל מחיר
הטיפ שלי: לא לחשוב פעמיים!!

limor&yan
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
כשהחלטנו לחפש איך לארגן חתונה אזרחית בפראג, לא ידענו מאיפה להתחיל.. ראינו באינטרנט המלצות על קמילה ועופר והרבה חוות דעת חיוביות והחלטנו ליצור קשר.. ההתנהלות מול קמילה הייתה באמצעות... המייל בלבד, לכל שאלה קיבלנו מענה מהיר והכל עבר בצורה חלקה. כשהגענו לפראג כל המסמכים וכל העניינים היו מאורגנים ומסודרים. יום לפני הטקס נפגשנו עם קמילה לחתום במשטרה (עסק שלקח רבע שעה...) ולאחר מכן היינו משוחררים לטייל עד למחרת :) קמילה מדברת עברית שוטפת והיא הסבירה לנו בדיוק מה אנחנו עושים ולמה עם הרבה סבלנות (בין לבין סימנה לנו על המפה מסעדות טובות שרצוי לאכול בהן ומקומות שמומלץ ללכת אליהם...) ביום הטקס קמילה ועופר שלחנו שני רכבים (אחד לנו ואחד למלווים שלנו...) ובגלל שהייתה איזשהי תקלה בבניין העירייה שבו היינו אמורים להינשא, שודרגנו וקודמנו לטירה. הטירה מהממת!! מכיוון שהיה עיכוב בהגעת המלווים, עופר איחר את מועד הטקס שלנו ובינתיים צילם אותנו :) והכל התנהל בצורה רגועה ונעימה.. הטקס היה יפה ומכובד, קמילה ועופר דאגו למתרגם שתירגם לנו את כל הטקס מצ'כית לעברית ואפילו קיבלנו מתנה בסופו.. .המסמכים הגיעו בדואר רשום מתורגמים וחתומים כעבור חמישה שבועות! כל העסק תקתק ויצאנו עם חוויה כייפית של חתונה וטיול עם חברים באווירה טובה ועם הרבה התרגשות... לדעתנו, חתונה בפראג זה רק עם קמילה ועופר! הם פשוט מדהימים!
תאריך קבלת השירות: 19/06/15
אהבתי: את המקצועיות, היחס האישי, האווירה הנעימה והסבלנות
לא אהבתי: אין
מחיר: 690
הערות לגבי המחיר: יורו.. כולל העברות שלנו ושל עוד 6 חברים מהשדה למלון ומהמלון לטירה. בנוסף זה כולל את כל המסמכים החתומים והמתורגמים לעברית

Yana
כתבתי עוד חוות דעת אחת
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
כשהתחלנו לחפש מידע על חתונה בפראג, נתקלנו באלפי המלצות ברחבי האינטרנט על השירות הנהדר של קמילה. החלטנו שאנחנו הולכים על זה ולא הצטערנו! החל מפנייתנו הראשונה לקמילה, קיבלנו שירות אד...יב ומענה לכל שאלותינו עד הפרט הקטן ביותר. אחרי קביעת התאריך ושליחת כל הניירת (תהליך שהתברר כפשוט מאוד), יצאנו לדרכנו. בהגיענו לפראג, הכל תקתק כמו שעון - מהאיסוף בשדה התעופה, החתימות במשטרה ובעירייה ועד לרגע החתונה. פגשנו אישה מדהימה, שמעבר להיותה מקצועית בתחומה, נעים וכיף לשוחח עמה ולהיות בחברתה. אפילו קיבלנו ממנה המון המלצות על מקומות שונים בעיר, שהתבררו כמצוינות. החתונה עצמה הייתה מרגשת מאוד, מעל ומעבר למה שציפינו - יצאנו נשואים ומרוצים :) אם אתם מעוניינים בחתונה נטולת דאגות, עם יחס אדיב, אישי ומקצועי - אנחנו ממליצים על קמילה מכל הלב!
תאריך קבלת השירות: 14/05/15
אהבתי: מקצועיות, יחס אישי, עמידה בזמנים - חתונה ללא דאגות
לא אהבתי: אהבנו הכל!
מחיר: 590
הערות לגבי המחיר: המחיר ביורו - כולל העברות משדה התעופה למלון, כל הבירוקרטיה, טקס החתונה ותרגומו ותעודת נישואין שנשלחה בדואר

Anat
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
התחתנו בפראג דרך קמילה באפריל, אני מאוד ממליצה! בחרנו בקמילה בגלל המלצות רבות ברשת. אחרי החתונה שאלנו את עצמנו בן זוגי ואני מה בעצם גורם לקמילה לקבל כ"כ המלצות חיובית והתשובה די בר...ורה: היא מקצועית. הכל מתוקתק. שעה זו שעה, ותוכנית זו תוכנית. היא אמרה שנהג מטעמה יאסוף אותנו משדה התעופה - והוא אכן היה שם. למחרת קבעה איתנו שעה לאיסוף מהמלון לסידורים הדרושים - והיא היתה שם בזמן, וזה הלך מהר וביעילות רבה, וגילינו שקמילה גם אישה מאוד נחמדה והיה מעניין לשוחח איתה ולקבל המלצות שונות. ביום החתונה גם כן הכל עבד פרפקט לפי התוכנית, וקמילה גם סייעה לנו מול בעיה שהתעוררה עם נהג מונית מקומי. הלוואי וכל אנשי המקצוע היו עובדים כך, בלי הפתעות של הרגע האחרון ובלי תקלות.
אהבתי: מקצועיות, עמידה בזמנים

Masha
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
המלצה חמה לחתונה אזרחית בפראג – דרק קמילה!!! בחודש אפריל 2015 התחתנו בפראג, מראש היה לנו ברור שעצמאית זה בלתי אפשרי וחפשנו לעשות את החתונה דרך חברה שעוסקת בתחום. למזלנו הגדול מצאנו... את קמילה, פנינו אליה מאחר והיו המלצות רבות לתהליך דרכה – ואין ספק שהיא עמדה בציפיות מעל ומעבר! מהקשר הראשון איתה הייתה תחושה של בטחון והכול היה מאוד ברור ומסודר. תמיד ענתה מהר למיילים, נתנה את כל המידע. קמילה דוברת עברית שוטף כך שההתנהלות מולה ברורה וזורמת. כשהגענו לפראג היא דאגה להכול מא' ועד ת', גרמה לנו להרגיש שהכול מתוקתק ושאין לנו מה לדאוג לדבר. בטקס עצמו היה מקסים ומרגש, וגם ההורים שלנו שהיו איתנו יצאו עם תחושה מאוד חיובית מכל התהליך. מאוד מומלץ לטוס לכמה ימים ולעשות מזה גם טיול קטן – פראג זאת עיר מדהימה וחווית החתונה שם הייתה פשוט מושלמת!!! אשמח לענות על שאלות נוספות masharozov@gmail.com
אהבתי: הכול!!!!
לא אהבתי: כלום!!!

shaililo
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
המלצות על קמילה קראנו בכל הרשת, לא נתקלנו מעולם בחוות דעת לא חיובית על האישה המדהימה הזו. הרגשנו מספיק בטוחים כדי לסמוך עליה בתהליך הזה.
נדרשנו להוציא כמה מסמכים ממשרד הפנים ו
...להחתים אותם במשרד החוץ בירושלים, פה בערך נגמרה העבודה הבירוקרטית שלנו בכל נושא החתונה. הזמנו כרטיסי טיסה ומלון וקמילה פשוט טיפלה בכל השאר. ההתנהלות מול קמילה כולה הייתה דרך המייל, תמיד חזרה אלינו וענתה על השאלות שלנו במהירות וביעילות.
כשנחתנו חיכה לנו נהג שקמילה שלחה ולקח אותנו ישירות למלון.
הגענו בראשון בערב והחתונה הייתה מתוכננת ליום שלישי. למחרת בצהריים נפגשנו עם קמילה בפעם הראשונה ונסענו יחד איתה לטפל בבירוקרטיה. בתור התחלה נוסעים לאיזה משרד של העירייה וחותמים על מיליון טפסים, משם היינו צריכים להמשיך למשטרה אבל קמילה אמרה שיש שם תור ממש ארוך וזה יכול לקחת שעות אז היא החתימה אותנו על ייפוי כוח ופשוט הלכה לשם בעצמה, היה לה חשוב שלא נבזבז זמן סתם בסידורים ושנלך ליהנות קצת מהעיר.
תוך שלושה שבועות בדיוק מיום החתונה הגיעה אלינו הביתה בדואר רשום תעודת הנישואים, מתורגמת וחתומה, איתה הלכנו למשרד הפנים כדי לשנות סטטוס.
בשורה התחתונה – קמילה היא הבחירה הכי בטוחה שאפשר לעשות, האישה סופר מקצועית, תקתקנית, מבינה בדיוק מה היא עושה וממש טובה בזה. היא מבצעת את העבודה שלה מכל הלב ובהמון מקצועיות, שווה כל שקל.
מחיר: nan

גל ואנה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
קמילה מקסימה וקשובה, ענתה במהירות לכל הפניות והשאלות, ייעצה ועזרה, הזכירה ודאגה שהכל יעבוד.
בפראג עצמה הכל תקתק, קמילה ועופר ליוו אותנו בכל הסידורים וגם נתנו עצות לטיול. החתונ
...ה עצמה היתה נהדרת - ובנוסף רק שלנו (לא של כמה זוגות ביחד) ובתרגום לעברית.
את תעודת הנישואין קיבלנו ממש מהר (תוך בערך שבועיים מהחתונה).
בקיצור, תודה לעופר וקמילה על הכל!
אהבתי: יחס אישי, יעילות, תחושה שאפשר לסמוך עליהם
לא אהבתי: כל התשלום הוא במזומן בלבד, (למרות שלנו זה לא הפריע בכלל).
מחיר: 2,765
הערות לגבי המחיר: זה היה בעצם 590 יורו. כולל כל הבירוקרטיה, הטקס והתרגום, כולל הסעות לסידורי החתונה ופגישה בשדה התעופה

ketty_g
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
קמילה מאוד נחמדה, סבלנית וקשובה! דאגה לנו כל הדרך. התחתנו בפראג בפברואר 2014 והיו שינויים בפעילות המשטרה, ובפעילות העיריה בפראג. קמילה עשתה את כל הסידורים כדי לטפל בזה מבלי שהיינו ...צריכים לדאוג לכלום! פשוט נהדרת!
רק לבוא ולהתחתן בראש שקט.
אהבתי: את הסדר, הארגון והאחריות הרבה
לא אהבתי: לא כל-כך היינו מרוצים מהצלמת עליה קמילה המליצה, נחמדה אבל היו הרבה תמונות שיצאו ברגעים לא מחמיאים....ויחסית מעט תמונות טובות
הערות לגבי המחיר: המחיר ביורו

avishayaya
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
התחתנו בפראג ב-14.1.14 לאחר שהחלטנו כי אנו לא מעוניינים להתחתן דרך הרבנות.
לקמילה הגענו במהלך חיפוש באינטרנט אחר האופציות לקיום חתונה בפראג בצורה הכי קלה ונעימה. ראינו עליה ה
...רבה המלצות ולא משנה כמה חיפשנו- לא מצאנו מילה אחת שלילית בנוגע אליה. ובצדק!!!
החל מהמייל הראשון ששלחנו אליה קיבלנו מענה לכל שאלה שלנו, והסבר ברור בכל אי הבנה, ובשיחת טלפון אליה בשל שאלה דחופה גילינו גם שהיא דוברת עברית מצוין.
מבחינה בירוקרטית הדבר היחיד שהיה עלינו לעשות זה להוציא ממשרד הפנים את הניירת הרלוונטית, והחתמתה בחותמת אפוסטיל במשרד החוץ בירושלים. נשמע כמו טרטור אך זהו תהליך די זריז, ונסיעה זו לבירה נוצלה לביקור בכותל אליו אנו מגיעים בתדירות נמוכה. את הניירת עם החתימות שלחנו לקמילה במייל אשר דאגה לתרגומם ואישורם ע"י נוטריון בפראג.
עם הגיענו לפראג חיכה לנו נהג מטעמה אשר לקח אותנו למלון. למחרת היא אספה אותנו מהמלון ברכבה הפרטי, בשעה בה קבענו, לצורך סגירת הבירוקרטיה והחתימות אשר נדרשו לטקס. אלו הסתיימו במהירות וכך יכולנו את לנצל את שארית היום לטייל בעיר. במהלך הנסיעה הכרנו מעט את קמילה אשר סיפרה לנו על עצמה, על העיר וצ'כיה בכלל. כמו כן כשביקשנו המליצה לנו על מסעדות עם אוכל ואווירה טובה אליהם לא היינו נכנסים ללא המלצתה, והיה מעולה!!!
ביום הטקס עצמו קמילה לקחה אותנו לבניין העירייה בו נערך הטקס. פגשנו שם את המלוות בטקס, ששמשו גם כעדות. למרות שחששנו כי בטקס תהיה תחושה ריקה מכיוון שלא היינו מלווים על ידי בני משפחה או חברים, הרי שחשש זה התבדה לחלוטין. עם תחילת הטקס הושמע ברקע דיסק עם שירים אשר הבאנו מהארץ, הוקראו דברים יפהפיים בצ'כית ואח"כ גם בעברית ע"י המלוות שהכרנו זה עתה, ולכל אורך הטקס קמילה דאגה לתעד את המתרחש במצלמה שהבאנו עמנו. לא ציפינו שהטקס יהיה כ"כ מרגש כפי שהיה, אפילו עד דמעות. בסיום הטקס השקנו כולנו כוס שמפניה לחיים ומזל טוב.
קמילה מטפלת כל יום רק בזוג אחד, והתוצר של זה היה כאמור הליווי האישי שלה, תמיד עם חיוך והשתדלות לתת לנו את החוויה הכי טובה שאפשר. גם החיוך שלנו לא ירד משפתנו כל זמן שהיינו עימה, וחשנו כאילו אנו נמצאים בקרבת בת משפחה ובידיים הכי בטוחות שיש.
את התשלום עבור כל שירותיה של קמילה נדרשנו לשלם רק לאחר שחזרנו מהטקס, וקבלת מסמכי הנישואין, הן בצ'כית והן המתורגמים באישור נוטריון, קיבלנו בדואר לאחר חודש ימים.
לא יכולנו לבקש מישהו יותר טוב ממנה שידאג לנו בכל החוויה המיוחדת הזו, ותמיד תישאר לנו פינה חמה בליבנו אליה.
ולכל אלה שמתלבטים בינה לבין חברות אחרות- כשמתחתנים דרך קמילה אתם מזמינים עצמאית את חברת התעופה והמלון הרצוי לכם, כך שהגמישות בבחירתם והמחיר שלהם משתנה לפי רצונכם ויכולתכם, לעומת חברות אשר מגבילות אתכם בנושא. כתוצאה מכך- ההבדל בעלויות בין השניים נקבע בעצם על ידכם ואין בהכרח עלות גבוהה יותר לליווי הצמוד של קמילה לעומת סכנה של "נפילה בין כסאות" כאשר אנשי השירות שעומדים מולכם מתחלפים.
אנחנו ממליצים על "חתונה בפראג עם קמילה" בחום ובאהבה!!!
אהבתי: את היחס האישי והחם מהרגע הראשון ועד סוף התהליך.
לא אהבתי: שמרוב התרגשות שכחנו להצטלם עם קמילה
מחיר: 610
הערות לגבי המחיר: מחיר ביורו- שילמנו מעט יותר בשל צורך בטיפול בניירת נוספת

יעלי ושחר
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
שנינו יהודים אזרחי ישראל ובחרנו שלא להתחתן באופן דתי. שמענו על קמילה מזוג חברים שהתחתן דרכה, והיינו מאוד-מאוד מרוצים מההתנהלות והיחס שלה. נסענו בחג שבועות למשך חמישה ימים יחד עם המ...שפחות (11 אנשים), והיה לנו ממש כיף! זו הזדמנות לנסוע לחו"ל ולטייל, והזדמנות למשפחות להכיר יותר טוב. מה גם שלא היינו מוותרים על נוכחות המשפחה הקרובה טקס הכל-כך חשוב ומרגש הזה.
העלות של החתונה דרך קמילה היא 590 יורו, וכוללת:
1. פתיחת תיק נישואין בעירייה, כולל מילוי והגשת כל המסמכים הנדרשים.
2. שיריון מועד החתונה.
3. תשלום עלות הטקס, והאגרות השונות.
4. תרגום נוטריוני של כל התעודות לצ'כית.
5. הסעות: משדה התעופה למלון + מהמלון למשטרה ולעירייה + מהמלון לטקס החתונה וחזרה.
6. ליווי אישי וצמוד לאורך כל התהליך, גם בארץ וגם בפראג.
7. תרגום סימולטני של הטקס לעברית
8. תרגום תעודת הנישואין לעברית, אישורה על ידי הרשויות ושליחתה אלינו.

ההתנהלות מול קמילה ממש חלקה, היא תקתקנית ויש לה כל כך הרבה ניסיון עם זה. היא יודעת את העבודה והיא מאוד-מאוד מסודרת. אם אין לזוג עדים, קמילה דואגת גם לזה. היא גם מתנדבת לצלם. אנחנו לא לקחנו מאפרת / תספורת / זר / מניקור וכאלו, אבל קמילה יכולה לדאוג גם לזה: היא ממליצה ומסדרת אנשי מקצוע, כולל צלם מקצועי.
הזמנו דרכה אוטו גדול למשפחות שלנו עבור הנסיעה לטקס ובחזרה, והיא הסבירה לנהג איפה להוריד אותנו לצילומים בעיר. היא תמיד שמחה להמליץ על מסעדות ומקומות טיול, ואפילו להזמין שולחן במסעדה וכרטיסי תיאטרון. יחס אישי מאוד ששווה את המחיר שהיא לוקחת, לדעתי. קמילה ענתה לנו לכל שאלות הלו"ז שהיו לנו, הסבירה איך הטקס מתנהל ולא היתה שאלה אחת שהושארה ללא מענה.
אהבתי: את היחס האישי, את זה שקמילה מסודרת מאוד ואפשר לתת לה לדאוג להכל ולדעת שאפשר לסמוך עליה ולהיות בראש שקט. שהיא עשתה את כל התהליכים הבירוקרטיים לבד, ולנו לא נשאר אלא להגיע לפראג... ממליצה בחום!
לא אהבתי: אין דבר כזה, קמילה באמת פשוט נהדרת!!!
הערות לגבי המחיר: המחיר ביורו, לא בשקלים

katyavlad
כתבתי עוד 3 חוות דעת
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
החלטנו להתחתן בפראג בחודש ינואר.
קמילה פגשה אותנו בשדה התעופה, הייתה מאד נחמדה, מקצועית ותומכת.
הדריכה אותנו לגבי כל שלבי התהליך וכמובן מקומות בילוי בפראג.
החתונה הי
...יתה בבית עיריה מקסים עם עורכת טקסים מאד ייצוגית ומתרגמת מקצועית.
הטקס היה מאד מרגש ואהבנו מאד את התמונות מהאירוע.
אהבתי: השירות והאדיבות שקיבלנו מקמילה

קרן ו
כתבתי עוד חוות דעת אחת
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
הקשר המצויין התחיל עוד כשהיינו בארץ. יצרנו קשר עם קמילה קיבלנו ממנה הסבר מפורט וברור, כל שאלה שעלתה התקשרנו או שלחנו אימייל והיא ענתה באופן מהיר תשובה מלאה וברורה.הטיסה שלנו הגיע ל...פראג באיחור של 3 שעות וחששנו שדרכינו יתפצלו, אבל קמילה היתה בקשר עם שדה התעופה חיכתה לנו בדיוק בזמן ואף יצר קשר עם אחראי ההסעה למלון דאגה שהחברים שלנו יגיע למלון שלהם והודיע להסעה שאנחנו נוסעים איתה.היא לקחה אותנו למשטרה ואז לעירייה, דאגה שיהיה לנו נעים וחמים (היה 0 מעלות בערך)ביום למחרת התקיימה החתונה, היא אספה אותנו ואת חברינו בזמן, לקחה אותנו ל"זקס" בו התקיים הטקס, הכל היה מאורגן למופת המוזיקה בכניסה לטקס כל הטקס המקסים וכמובן שמפנייה אחריו.לאחר הטקס הלכנו להצטלם בפארק ליד המקום בו התקיים הטקס ונסענו למרכז העיר לתמונות נוספות.קמילה ליוות אותנו לכל אורך הדרך, נתנה לנו עצות, איפה לטייל, מה לראות באיזה מסעדה לאכול, איפה להחליף כספים וכמובן חלקה איתנו סיפורים על העיר ממקור ראשון.היה נפלא, מומלץ בחום
אהבתי: הארגון, היחס וההרגשה הנעימה.בנוסף קמילה עובדת בכל יום עם זוג אחד, כך שכל תשומת הלב מופנית לזוג המתחתן, אין צורך בהמתנה לזוגות אחרים שיסיימו להרשם ולהתחתן (ראינו חברות שבאו עם 7 זוגות וכולם חיכו.. )
מחיר: 600
הערות לגבי המחיר: יורו

Galialonwedding
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
לא רוצים לחזור על כל מה שנאמר, אבל חשוב לנו לחזק ולהבהיר. אל תתלבטו! קמילה היא פשוט נפלאה. היתה לנו זכות גדולה להכיר מישהי שכל כך אוהבת את מה שהיא עושה. היחס האישי, האיכפתײַת, הסבל...נות ועם זאת מקצועיות, עמידה בזמנים, דיוק בפרטים.קמילה הפכה את החתונה שלנו בפראג, מטקס אזרחי פורמלי לחוויה בלתי נשכחת.שווה כל שקל.
אהבתי: קמילה. אין עליה. גם יהודית המתורגמנית שעובדת איתה, היתה פשוט מקסימה

jenya.blum
כתבתי עוד 7 חוות דעת
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
החלטנו כבר בתחילת התהליך שאנחנו לא מעוניינים ללכת לרבנות ורוצים חתונה יפה בפראג ואז מסיבה בארץ.
את חתונה אזר חית בפראג מצאנו דרך מיט4מיט ואחרי שקראנו תגובות מצוינות פנינו לקמי
...לה כחצי שנה מראש.
כל מייל נענה בצורה מהירה רצינית ומרגיעה דבר שהיה עבורי חשוב ביותר.
הזמנו טירה מהמאה ה16 ליד פראג וצלם כתוספת.
קמילה אספה אותנו מהשדה היה חיבור מיידי היא אישה מקסימה ואחרי יום לקחה אותנו לתחנת המשטרה שם סידרה את כל המסמכים צ׳יק צ׳ק ואחרי כמה ימים היינו כבר לבושים לבן.
החתונה הייתה במקום מקסים והטקס היה מאוד יפה ועצמתי, קמילה אספה אותנו והביאה מתרגמת מקסימה שקוראים לה יהודית והן באמת עשו את כל ההבדל.
חיתן אותנו ראש המועצה המקומית ודיבר מאוד יפה על ברית הנישואין לאחר מכן הייתה שמפניה וצילומים (לפני בתהליך ואחרי) עם צלם מאוד חמוד שקמילה המליצה עליו, יום למחרת היה לנו בידיים דיסק.
כשהגענו למלון חיכתה לנו מתנה מקמילה בחדר כך שבאמת היה לנו נורא נחמד. את המסמכים היא שולחת כ 10 ימים אחרי החתונה כך שנקבל אותם כבר יחד עם התרגום בארץ.
בקיצור, שווה כל שקל חוויה נפלאה ממליצה בחום!!!
אהבתי: את קמילה היחס החיוך הארגון הסדרהצלם היה ממש נחמד יהודית המתורגמנית והטירה מדהימה!!!
מחיר: 3,000
הערות לגבי המחיר: 590 יורו+140 יורו צלם ו140יורו טירה תוספות

chenm1
כתבתי עוד 7 חוות דעת
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
כל מי שביצע חיפוש באינטרנט על חתונה אזרחית בפראג, נתקל בוודאות שוב ושוב בשמה של קמילה, ותמיד בהקשר חיובי בהחלט. נראה כאילו 90% מהזוגות שהתחתנו בפראג עשו זאת דרך קמילה, וכנראה שזה מ...מש לא במקרה!קמילה היא פשוט קסם של בנאדם, מופת של שירותיות ואדיבות, ואף אשת שיחה מרהיבה. כל תהליך קדם החתונה היה פשוט מאוד בעזרתה, היא הכווינה אותנו במיילים (וגם טלפונים) לגבי כל ה"מסמכיאדה", והפכה את התהליך המסובך לפשוט מאוד.ולפני חודש, כשהגענו לפראג, שמחנו לגלות אישה באמת מיוחדת, שרק חיפשה איך להקל עלינו את התהליך כל הזמן, וסייעה בהפיכת החתונה עצמה לאירוע מרגש ואינטימי, חוויה של פעם בחיים. בנוסף היא גם נתנה לנו מידע מועיל ביותר על אפשרויות הטיול בפראג ועוד טיפים חשובים אחרים. והכל בעברית מושלמת!בקיצור, ממליצים ממליצים ממליצים!
אהבתי: הכל: את האדיבות והאכפתיות (הלא מזויפת, יש לציין), את הרצון לבוא לקראתנו ולעזור לנו בכל דבר אפשרי, את הקסם האישי ואת המקצועיות והניסיון הרב שיש לה. שווה כל יורו!
לא אהבתי: אין דבר כזה!
מחיר: 660
הערות לגבי המחיר: המחיר ביורו, הוא כתוב באתר, אצלנו כלל תוספת בגלל מיקום החתונה

darje
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
אנחנו הגענו לקמילה דרך חיפוש הכי בסיסי באינטרנט על חתונות אזרחיות בפראג. התחלנו לחקור את הנושא ושמענו שהארגון דרך משרדי נסיעות הרבה פעמים לוקה בחסר ויש בעיות רבות. על קמילה ועופר מ...צאנו רק המלצות והחלטנו שהולכים על זה. כל ההתנהלות, מההתחלה, הייתה למופת. הכל נעשה במיילים והיה לנו נוח מאוד, ומהרגע שנחתנו בפראג הבנו שאנחנו בידיים טובות- הכל פשוט התנהל בצורה מושלמת, בזמן, בלי תקלות או בעיות.
תודה על הכל!! עידו ודר 24/4/12
אהבתי: שהכל נעשה מכל הלב. העסק הוא ממש הבייבי של קמילה וחשוב לה שהזוג יהיה מרוצה במאת האחוזים. גם קמילה וגם עופר נעימים, אדיבים, מלאי סבלנות ומקצועיות.
לא אהבתי: אין שום דבר שלילי להגיד על החוויה הזו!
הערות לגבי המחיר: המחיר מעודכן באתר של קמילה.

princess_f
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
כשהתחלנו לחפש אלטרנטיבה לנישואין ברבנות, כמובן שהאופציה הראשונה שקופצת בראש היא חתונה בקפריסין, אך לאחר סיפןרי זוועות ששמענו מחברים שכבר התחתנו בקפריסין ( פס נע של חתנים וכלות, חתו...נות המוניות, סחבת של ביורוקרטיה וכו'), החלטנו לבדוק אופציות אחרות.מזל שעשינו כך! את ההמלצות הראשונות קראתי כאן, באתר MIT4MIT, וכולן היו טובות, חשבתי שלא ייתכן שהכל מושלם אז חיפשתי עוד ועוד באינטרנט ובפייסבוק ולא מצאתי אפילו ביקורת אחת רעה! כשבסופו של דבר אני ובעלי החלטנו לסגור איתם הבנו למה....הכל באמת מושלם!! החל משלב ההכנות , שהיינו צריכים להוציא תמצית רישום ממשרד הפנים כדי להוכיח ששנינו רווקים ולשלוח את זה במייל לקמילה, עם אישור אפוסטיל כמובן ( נחתם במשרד החוץ בירושלים), אבל אל דאגה, בשיחה הראשונית עם קמילה היא מסבירה בדיוק את כל הפרוצדורה ומנחה אותנו עד קבלת תעודת הנישואין.נסענו לפראג יחד עם משפחה וחברים וקמילה דאגה לנו להסעות מהשדה תעופה עד למלון (גם בחרנו להתחתן בטירה ולא בעירייה אז קמילה דאגה לנו למיניבוס שיאסוף את כולם מהמלון לטירה ובחזרה).יש גם עניין שצריך ללכת למשטרה ולחתום שם על כל מיני טפסים ( כדי לבדוק שאנחנו באמת רווקים ואין לנו איזה תיק משטרתי פתוח באיזושהיא מדינה), התהליך הזה לקח בערך 20 דקות תמימות, והעברנו את הזמן בצחוקים עם עופר (בעלה של קמילה) וקמילה זירזה את העניינים עם הצ'כית המפולפלת שלה ויצאנו כבר לטיול בעיר הקסומה.ביום החתונה הגענו לטירה שבחנו להתחתן והכל תקתק כמו שעון בדיוק בזמנים שקבענו- ככה היא קמילה אירופאית דייקנית אבל עם חוש הומור ישראלי, שכנראה לקחה מבעלה עופר :) כמו כן היא גם יודעת להתאים את עצמה לאווירה ואפילו ההורים שלנו והחברים ממש התאהבו בה! בסוף היום (כבר אחרי 3 ימים בפראג) בסוף טקס החתונה הלכנו למסעדה שקמילה הזמינה מקומות עבורנו ואז היא נפרדה מאיתנו וזה היה קצת עצוב כי ממש נקשרנו אליה. והדבר שבאמת הפתיע אותי ולא ציפיתי לו גם אחרי שהכל הלך מושלם, שהגענו למלון בערב חיכה לנו בחדר בקבוק יין עם מלא שוקולדים וכרטיס ברכה, כשפתחתי את הכרטיס ראיתי כי זו ברכה מקמילה ועופר על הדרך החדשה שאנו יוצאים אליה... אין לי מילים כמה התרגשתי ובאמת הרגשתי שעשיתי את הבחירה הנכונה!אני ממליצה בחום להתחתן בפראג, וכדי לעשות את זה בראש שקט נתן לסמוך על קמילה ועופר בעיניים עצומות!!
אהבתי: את המקצועיות ללא פשרות של קמילה, האדיבות שלה, העובדה שהיא נהייתה ממש חברה שלנו והרגשנו מאוד נוח איתה.אה, והדבר הכי חוב- תעודת הנישואין הגיעה תוך שבעה ימים מחזרתינו לארץ!! רוב האנשים שאני מכירה שמתחתנים בחו"ל מחכים חודש לפחות...
לא אהבתי: אין דבר כזה
מחיר: 660
הערות לגבי המחיר: המחיר הוא ביורו לא זול אבל בהחלט שווה שקט נפשי

kamilam
כתבתי עוד 4 חוות דעת
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
אנחנו התחתנו באוגוסט 2010 אחרי חיפושים רבים באינטרנט עבור חבילת נישואים אזרחיים אטרקטיבית מצאנו את פאלקס טורס טיפלה בנו בחורה בשם אלקסנדרה,וכל התהליך איתה היה פשוט ומאוד נעים,היא ה...יתה שירותית ומאוד נחמדה ובעיקר מקצעוית ,היא מצא לנו מלון מצוין +איש קשר שאסף אותנו משדה התעופה+הסעות ביום החתונה לטקס עצמו +תרגום כל המסמכים מעברית לצ'כית ומצ'כית לעברית+הסעה חזרה לשדה תעופה וכמובן הטקס עצמו .נדמה לי שתוך חודש קיבלנו כבר את כל הניירת. אני מאוד ממליצה לכם לפנות אליה אנחנו יצאנו מאוד מרוצים משירות ומיחס ובמיחד מהמחיר הכי זול שאתם יכולים למצוא בארץ.
טלפון של אלכסנדרה 04-6660505
נ.ב. לאחר הנסיעה שלנו לפראג הזמנו עוד שתי טיסות למדינות שונות וגם שם המחיר היה הכי זול שיש
אהבתי: הכל .אין אפילו על מה לדבריחס החם ,מקצועיות,שירות ומענה מהיר
לא אהבתי: לא היה דבר כזה

erez_h
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
פשוט פנטסטי. החתונה היתה טקס קצר ויפה, בצ'כית אמנם אבל כמובן שהיה תרגום. גם אנחנו וגם 13 האורחים שלנו התרגשנו מאוד.
נתחיל מהתחלה: כל מה שקמילה היתה צריכה מאיתנו היו שני מסמכים
... ממשרד הפנים שאותם ניתן להשיג בקלות. מכיוון שזוגתי לא ישראלית היתה אי הבנה קטנה בנוגע למסמכים שהיא צריכה להביא, אבל קמילה ענתה על כל השאלות בסבלנות אין קץ. בכלל, הטרדנו אותה בעשרות אימיילים חודשים לפני החתונה והיא לא הראתה שום סימן של חוסר סבלנות, להיפך.
היה לנו תאריך מאוד ספציפי שרצינו בגלל כל מיני מגבלות וקיבלנו אותו ללא שום בעיה.
הגענו לפראג יום לפני החתונה וקמילה אספה אותנו ב-6:30 בבוקר משדה התעופה והסיעה אותנו למלון. אחרי שהשארנו שם את הציוד המשכנו איתה למשטרה לחתום על כמה טפסים, תהליך שלקח בערך רבע שעה. קמילה החזירה אותנו למלון והראתה לזוגתי היכן המספרה והמאפרת שביקשנו מראש, ולמעשה בשאר היום היינו חופשיים.
למחרת החתונה היתה בשעה 14:00, קמילה באה לאסוף אותנו. האורחים שלנו הסתבכו עם הרכב שלהם וקמילה אירגנה בתוך דקות הסעה לטקס.
בבנין העיריה חיכה לנו כבר הצלם שקמילה הזמינה בשבילנו, והחל הטקס שהיה קצר ויפה, בצ'כית אמנם אבל תורגם בשבילנו גם לעברית וגם לאנגלית.
לאחר הטקס קמילה הסיעה אותנו לעיר העתיקה שם עשינו סשן עם הצלם. לאחר מכן היא הסיעה אותנו למסעדה יפהפיה על גדות הנהר אותה היא הזמינה בשבילנו מראש לפי בקשתנו.
כל מה שתואר התנהל בדייקנות, על מי מנוחות, והיום הזה היה פשוט פנטסטי. מומלץ בחום!
אהבתי: את קמילה... היא פשוט נהדרת, דואגת לכל הפרטים הקטנים, הכל בדייקנות והכל עם חיוך מקסים.
לא אהבתי: אין משהו שלא אהבתי, היה באמת מושלם.
מחיר: 590
הערות לגבי המחיר: המחיר הוא ביורו מכיוון שהשער יורד ועולה לאחרונה העדפתי לא לתרגם לשקלים
בי אנד בי
✔️ מתנות באשראי - במתנה
היום הכי חשוב בחייכם - בלי כאבי ראש!
115.5K
מומלצי הנבחרת מקטגוריית

כתבות שיענינו אותך
האנשים שלצידכם: המלווים והמלוות ביום החתונה
מיקום העסק
  Pařížská 934/2, 110 00 Staré Město, צ'כיה
חתונה בצ׳יל- הפקת חתונה
הפקה וניהול אירועים
הפקת חתונה ב-5,800 ₪ בלבד!
ככה תחסכו זמן, טעויות וכסף מיותר >>
56.6K
בי אנד בי
✔️ מתנות באשראי - במתנה
היום הכי חשוב בחייכם - בלי כאבי ראש!
115.5K

הוספת חוות דעת
bizlogo
בחרו את הדרך בה תרצו לשתף אותנו ברשתות החברתיות,
כל שעליכם לעשות זה פשוט קליק מהיר על אחד הכפתורים.