עסק מאומת
המושבה נס ציונה
צור קשר קבל הצעה share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
כתוב חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשד לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
arrow כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
arrow הערות למחיר:
arrow מספר אורחים:

דירוג מתחתנים למען מתחתנים דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת
מיכל   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
20 מתוך 100
המקום באמת יפה. אבל אל תטעו. על מנת שאירוע יהיה מוצלח צריך הרבה יותר מזה. וכל קשר בען מה שמבטיחים לכם בהתחלה לבין מה שתקבלו הוא מקרי בהחלט. האירוע שלנו נראה טוב מבחוץ (אולי). אבל סבלנו ברמות שלא יתוארו. התחתנו שם בספטבר היה חם מאוד. כשהגענו לאירוע אף אחד לא קיבל את פנינו. הם לא נתנו לנו חדר לשים את הדברים כי אף אחד לא מצא את המפתח. הבטיחו לנו שיעמידו לנו מאוורר בחופה- ולא עמדו בהבטחה. עמדנו שם 20 דקות נוטפים מזיעה. המזגם באולם נטף מים. הצוות היה מזעזע. לילה לפני אירוע שמנו בחדר של מנהל האירוע מתנות לאורחים. ביום החתונה נדהמנו לגלות ש30% מהמתנות נבזזו ע"י הצוות. ראינו למשל את אחת המתנות בעמדה של הברמן. האוכל היה סביר. לא דומה בכלל למה שהציגו לנו בטעימות. הקינוחים היו מיובשים ויצאו מאוחר מדי. לאורך כל הדרך קיבלנו תחושה שכבר שילמנו אז אנחנו בכיס שלהם. מציעה לכולכם לחשוב פעמיים.
הצג עוד

natalia   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
40 מתוך 100
בשמיני לספטמבר התקיימה חתונת בני באולם האירועים המושבה. גם היום שבוע לאחר החתונה מוחי עדיין מתרוצץ ממחשבות על היחס שקיבלנו שם, אני אנסה לתמצת בנקודות את כל מה שעובר עלי, כדי שאנשים שיבואו להתרשם מהאולם ידעו מול מה הם צריכים להתמודד: 1. התמודדות עם מזג אוויר- זה אולי ישמע שטותי אבל לא ברור למה אולם שמתהדר בשם גן אירועים לא דואג למיזוג לשטחי קבלת פנים וחופה. שלושה מאווררים זה כל מה שהאולם מציע לאורחים כדי להתמודד עם החום. הרי זה די ברור שהחום בתקופות הקיץ והלחות של איזור נס ציונה מצריכים מיזוג נייד או יותר מתקני אוורור.2. התמודדות עם מיזוג מס' 2- בתוך האולם ביקשנו להגביר את המיזוג כדי להתמודד עם החום, וקיבלנו בתמורה שלוש דליפות ברחבת הריקודים והחלקות של האורחים באמצע הריקודים. 3. אוכל- אחד הנושאים הכי כאובים עלי הוא שסגרנו עם הבעלים על הגשה נוספת של מנה לכל שולחן לפי מספר האנשים, בפועל חלק מהשולחנות לא קיבלו את האוכל. ואילו השולחות שכן קיבלו, נאלצו להתחלק במנה מאוד קטנה שלא מולאה מחדש כפי שהם התחייבו. 4. היחס לבעלי השמחה- גולת הכותרת של היחס בא כאשר במהלך האירוע במקום לחגוג עם משפחתי הלכתי למזכירות למצוא את הבעלים שסגרתי איתו את הגשה הנוספת. כשמצאתי אותו התגובה שקיבלתי הייתה: "לא יכול לדבר איתך, אני עם לקוחות כרגע!". מה מבינים מזה? שיותר חשוב להם להחתים עוד לקוח מלעזור לבעלי השמחה שחוווים בעיה כרגע ושמאוחר יותר לא היה מה לעשות איתה חוץ מלהאשר עם עוגמת נפש וחוסר יכולת להיישיר מבט לאורחים שלי.
הצג עוד

Almog   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
התחתנו ב19.5 באולם המושבה, לאחר חיפושים מרובים הגענו להחלטה כי זה המקום בשבילנו, מבחינת עיצוב, מחיר, אוכל. ענה על כל הדרישות שלנו, השירות הטוב. הכל היה מדהים ומתוכנן בדיוק כפי שרצינו ואף יותר, האוכל היה טוב וטרי, שירות, חשיבה על כל פרט קטן ושולי, בר האלכוהול תקתק ותמיד היה מלא בשתייה, הברמנים שיצאו לרחבה ועשו שמח, הגיעו לנו יותר מהמצופה והאולם עשה הכי כדי להערך לכך. לואי מקסים ומרגיע, עוזר, ניתן לסמוך עליו שימלא את כל בקשת הזוג. בקיצור הייתי חוזרת ומתחתנת באותו מקום :) תודה על הכל צוות המושבה!!!!
הצג עוד

Adi   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
40 מתוך 100
קצת קשה לי לתמצת את זה ב"מומלץ" או "לא מומלץ" כי הרגשות היו באמת מעורבים אבל אני כן חושבת שאפשר ללמוד הרבה מהחוויה שלי על המקום ועל ההתנהלות מולו (אני יודעת שאני הייתי רוצה לקבל פירוט כזה על אולם שאני הייתי בודקת).   בחירת המקום וחתימה על החוזה: הגענו לאולם "המושבה" לאחר שראינו בערך 20 אולמות בכל הארץ (מקיסריה עד רחובות).  בזמן שהגענו להתרשם מהאולם (בסביבות דצמבר) הוסבר לנו שהאולם הולך לעבור מיתוג מחדש והולך לפנות לקהל יעד אחר לגמרי. ראינו את ההדמייה של השיפוץ העתידי של האולם שלהם ולגמרי אהבנו את הסגנון הכפרי. בכלל, היה באולם שילוב מעולה של מקום לחתונה אחת בערב עם גן מהמם ואולם (תיאורטי) יפיפה במחיר נמוך יותר משאר המקומות שהציעו דברים דומים. קצת חששנו לסגור מקום שאנחנו רואים על הנייר אבל נאמר לנו שכל השיפוץ יסתיים עד פברואר ובאופן כללי על כל שאלה נעננו בחיוב (והיו המון שאלות, אנחנו מאוד יסודיים). בסוף החלטנו לחתום על חוזה עם המושבה לאירוע ביוני, חצי שנה לפני האירוע עצמו. בזמן החתימה ובגלל החששות הרבים ניסינו לחשוב על כל בעיה שעלולה לצוץ והכנסנו אותה לחוזה (כמו למשל שהאולם מחויב לעמוד בתוכנית השיפוץ שלו). סתם אנקדוטה, לאחר חודש מאז חתימת החוזה התקשרו אלינו מהמושבה ושאלו אותנו אם התעניינו לגבי המקום. לאחר שאמרתי להם שכבר חתמתי חוזה ושילמתי מקדמה הם התנצלו וניתקו. בזמן ששילמנו את המקדמות על האירוע נתנו צ'ק ואמרו לנו להשאיר את הצ'ק פתוח. לאחר מכן הראו לנו שמחתימים את הצ'ק שלנו שיהיה לפקודת ניר לוי (אח של גיא). אך הביאו לנו אסמכתא ששילמנו לגני מרוויאס (האולם בשמו הקודם). לא יודעת אם זה משנה למישהו..     צוות המקום: לאורך חצי שנה עד החתונה שלנו צוות המקום הספיק להתחלף וגילינו אנשי צוות נוספים באולם: * אף אחד לא התקשר להודיע לנו שאשת הקשר שלנו שחתמה איתנו על החוזה (חיה) כבר לא עובדת במושבה ושאנחנו יכולים מעתה לפנות למישהו אחר. כשניסיתי ליצור איתה קשר לגבי נושא מסוים קיבלתי ממנה הודעה שהיא כבר לא עובדת במושבה ושניצור קשר עם אדם בשם אסי שמעולם לא פגשנו. *כשאסי הציג את עצמו אנחנו הבנו ממנו בתור האחראי של האולם. הוא דיבר על השיפוץ בפנינו כאילו הוא הוציא את הכספים מכיסו שלו. לאחר כמה חודשים עשינו שיחה עם מישהי שהתחתנה בעבר במושבה והבנו שאסי אחראי על שיווק האולם ושהוא אינו הבעלים וניסינו ליצור קשר עם גיא לוי שהוא אחד מבעלי האולם (דבר שהיה קשה בפני עצמו כי אף איש צוות לא היה מוכן לתת לנו את מספר הטלפון של גיא כשהיינו צריכים אותו). *בזמן ההכנות הפנו אותנו למנהל האירוע- לואי, לאנשי הסאונד- אריאל ושחר (שעד שבוע לפני החתונה לא ידענו מי יהיה איש הסאונד שלנו כדי שנוכל להנחות אותו במה שאנו רוצים, היתה לנו תוכנית אומנותית שלמה שהמשפחות הכינו), עם אחראי על הבר- נתי (שלאחר מכן התברר לנו שהוא האיש שיווק של הבר ולא האחראי בשטח), מנהל הבר באולם (שאת שמו קיבלנו גם ממישהי שהתחתנה באולם)- אלעד, שעד החתונה כבר הפך להיות רב המלצרים ובמקומו מנהל הבר היה אריק. בקיצור, לאורך תכנון החתונה היינו צריכים ליצור קשר עם 9 אנשים שונים שעובדים במושבה.   טעימות: את התאריך לטעימות אני יזמתי מול מנהל האירוע (שהפנה אותי למזכירה שהחזירה אותי למנהל האירוע עד שהגעתי לאחראית בנושא). חשוב לציין שהטעימות מתבצעות ב"גבעה" בברנר משום שהמושבה לא מכינה את האוכל באולם אלא מביאה את האוכל מהגבעה בכל אירוע. בזמן הטעימות ניתן לנו התפריט והוגשו לנו מנות על השולחן. היו מנות על השולחן שלא היו קיימות בתפריט, היו בתפריט מנות נוספות שלא היו קיימות על השולחן והיו מנות שניתנו לנו בעל פה שלא היו קיימות על השולחן או בתפריט. כמו שאתן בטח מתארים לעצמכם, הדברים האלה גרמו לנו לבלבול רב ולא הצלחנו כל כך להבין מה אנחנו טועמים ואילו עוד אפשרויות קיימות בתפריט האירוע. שבוע לאחר הטעימות הגענו למושבה לטעימות חוזרות לבקשתנו. אחרי שהגענו למשרדים ואמרנו שבאנו לטעימות המזכירה ויוגב (איש השיווק נוסף שהכרנו שעובד במקביל לאסי) אמר לנו שהם לא מכירים את זה שיש טעימות היום ושאלו אם אנחנו בטוחים שהיום אמורות להיות לנו טעימות (הוא אמר לנו שיש "טעימות" ויש "מתאר" והדברים שונים. הוא לא הסביר מעבר לזה). לאחר בירור קצר היו הטעימות כמתוכנן וטעמנו שם כל מה שביקשנו לטעום.   איש הסאונד: מערכת הסאונד של המקום היתה קצת בעייתית בעיננו (רלוונטי רק למי שמציג קליפים בחתונה שלו). כשדיברנו לפני החתונה עם אריאל איש הסאונד של המקום, הבנו ממנו שהדיג'י יצטרך להפעיל את הסאונד של הקליפ במקביל למקרן כדי שיישמעו את הסאונד. לאחר מכן אריאל אמר לנו שטיפלו בזה בכך שהביאו רמקולים חיצוניים שחיברו למקרן (כלומר, הקליפ לא יושמע עם המערכת סאונד של האולם אלא בשני רמקולים חיצוניים). כיומיים לפני החתונה גילינו שנוסף מקרן חדש בצד השני של האולם שלא מחובר למערכת הסאונד (גם לא לרמקולים החיצוניים) או למחשב. בזמן החתונה היו 2 מחשבים שונים שהפעילו את הקליפ בשני מקרנים שונים (בדיליי כמובן). שבוע לפני האירוע הבאנו למקום דיסק און קי עם שני קליפים שיוקרנו בחתונה. שחר איש הסאוד השני היה שם ועדיין לא היה יכול להגיד לנו אם הוא זה שיהיה בחתונה שלנו (בסוף מי שהיה באירוע שלנו זה אריאל). אחרי שהוא ראה שהקליפים לא עובדים הוא אמר לנו שכדאי לנו להביא מחשב נייד שהוא יחבר למקרן וכך עשינו. ביום החתונה לפני הקבלת פנים הבאנו את המחשב הנייד לאריאל ובדקנו שהקליפים עובדים עם סאונד. בזמן החתונה כשהיה צריך להקרין את הקליפים אריאל הפעיל את הקליפ הראשון מספר פעמים ללא סאונד. לאחר כ10 דקות ועם עזרה של אורחים הצליחו להקרין את הקליפ סוף סוף. אחרי החתונה אמרו לנו שהמחשב שלנו עשה עדכון ולכן לא היה אפשר להפעיל את הקליפ כמו שצריך (אבל היה אפשר להפעיל אותו בלי סאונד?!) סתם עוד אנקדוטה קטנה על איראל- ביום האירוע המשפחה באה לאולם לסדר את הדברים שיחולקו ברחבת ריקודים. אריאל היה באותו מקום ואמר למשפחה שישאירו את הדברים אצלו כדי שהוא יעביר אותן לסלסלאות יפות וייתן את אותן למלצרים שיחלקו בזמן האירוע. למעשה מה שקרה בזמן האירוע הוא שאריאל שאל מספר פעמים את אחותו של החתן (בזמן שרקדה) אם צריך לחלק את הדברים עכשיו. לאחר שאחותו של החתן אמרה לו שזה הזמן אריאל הביא את הארגזים המקוריים אליה כדי שתחלק את הדברים ברחבה.     יום החתונה: כמה דברים שקרו בזמן החתונה ושמענו עליהם בדיעבד, כדי שתדעו לדעת על מה לשים דגש: * מסתבר שדודה שלי היתה צריכה לבקש ממנהל האירוע לפתוח את עמדות האוכל בקבלת פנים. כלומר, בתחילת קבלת הפנים בשעה 19:30 העמדות עדיין לא היו פתוחות. * לא יודעת אם זה מקובל או חשוב לכן, אבל לפני החופה הבר הפסיק להגיש אלכוהול לאורחים. לאורחים שביקשו אלכוהול נאמר שהם יקבלו אלכוהול בתוך האולם. * בזמן הטעימות אמרו לנו שיש לנו 2 עמדות של חיתוך בשר. בפועל היתה עמדה אחת באולם. אז תבדקו איתם טוב טוב אם הם יודעים מה אתם אמורים לקבל. * הזמנו בר אלכוהול תוצרת חוץ מטעם האולם. הבטיחו לנו (כמה פעמים) שאין צורך לשים על הבר תפריט לכל הקוקטליים שמוצעים מפני שהם מכינים את הקוקטלים האלה ושמים על הבר כדי שהאורחים יוכלו לקחת בעצמם. בפועל לא היו קוקטלים שעומדים על הבר ולא היו כל הקוקטלים שמוזכרים בתפריט שלהם. * הכנו מתנות לאורחים, היו לנו בערך 220 אורחים והכנו בערך 220 מתנות (כלומר, לכל אורח היתה מתנה גם אם כל ילד בן 4 היה לוקח מתנה). אמרו לנו שתעמוד דיילת ביציאה ותחלק את המתנות. מסתבר שה30 אורחים האחרונים שיצאו מהאולם לא קיבלו מתנה. אנחנו לא יודעים מה קרה עם המתנות שנעלמו.. * מסתבר שחלק מהמלצרים עברו בין האורחים וביקשו מהם סיגריה. לי אישית זה מאוד הפריע לשמוע את זה..   חשוב לי לציין שיום אחרי החתונה הגענו לאולם ואמרנו לגיא (הבעלים של המקום) את כל הדברים שהציקו לנו. גם כתבנו מכתב מסודר של כל הדברים וביקשנו תגובה. לאחר כחודש מזמן שליחת המכתב תיאמו איתנו פגישה ואמרו לנו שהם לא מכירים שום דבר ממה שכתבנו. היה לי חשוב לא לכתוב סתם דברים מבלי לשמוע את הצד השני.   ובאופן כללי למי שמתלבט אם להתחתן במושבה, יש למקום הזה המון יתרונות- תמיד יכולנו להגיע ולהתרשם מהמקום, מהשיפוצים ומחתונות שהיו שם. גם חודש לפני החתונה הסכימו להוריד לנו את מספר האנשים המינימלי ב20. בקיצור, הם מאוד גמישים ומאלתרים. אבל לאלתור הזה יש חסרונות. אתם תשפטו בעצמכם.
הצג עוד

מומלצי הנבחרת מקטגוריית
אולמות וגני אירועים

hello

להמשך גלישה באתר
up