"

השירות בטיפול הלקוחות של גראס מתחת ...

"
חוות דעת 1 מתוך על ג.ר.א.ס
  כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
20 מתוך 100
השירות בטיפול הלקוחות של גראס מתחת לכל בקורת.לאחר קניית תכשיט כאשר רוצים הרחבה/הארכה של התכשיט גראס גובה תשלום נוסף!!!!החברה מתנהלת כמו חנות מכולת קטנטנה, בקטנוניות בלתי נסבלת,אין הרגשה שמעוניינים לשמר לקחות אלא לעשות כסף קל כאן ועכשיו ללא שום ראית העתיד.
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על הניסיון והחוויה האישית של המשתמש שכתב אותה
קרא עוד חוות דעת על ג.ר.א.ס

hello

להמשך גלישה באתר
up