"

המשפחות מירושלים, אז לא טרחנו בכלל ...

"
חוות דעת 1 מתוך 4 על פביליון
  כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
80 מתוך 100
המשפחות מירושלים, אז לא טרחנו בכלל לבדוק מקומות מחוץ לעיר, התרכזנו באולמות בירושלים. היינו ב-3 מקומות. הפביליון היה המקום הראשון שהגענו אליו. הכרנו אותו כבר כי היינו בשני אירועים שהתקיימו בו. המקום ממש יפה, יש לו טרסה בחוץ שאפשר לעשות שם את החופה כשתנאי מזג האוויר מאפשרים זאת. אחד הדברים שבאמת היה חשוב לנו שיהיה טוב - האוכל. האוכל שם פשוט מעווולה. וזה גם היווה שיקול מרכזי בבחירת המקום. החלטנו לראות עוד 2 מקומות רק כדי להרגיש שלמים עם הבחירה, ובאמת חזרנו לפביליון. בגדול - כל ההתנהלות מול שרית היתה 100%. מדובר בבחורה מקסימה, אדיבה, שירותית, תמיד קשובה לרצונות הלקוח ועם המון סבלנות. היא אפילו אפשרה לנו לשנות את תאריך החתונה (כמו שכבר כתבתי בחוות הדעת על הדי ג'יי שלנו - פשוט היינו חייבים שצביקה בירן יתקלט ולא אף אחד אחר, והוא היה תפוס בתאריך המקורי שבחרנו, אז ביקשנו לשנות את התאריך - ולא היתה עם זה שום בעיה). מה שכן - דברים שלא תלויים בשרית, האולם מגביל את בעל האירוע בכמה דברים -אי אפשר להביא בר חיצוני (בר אקטיבי למשל), יש אפשרות לשדרג את האלכוהול לתוצרת חוץ תמורת X שקלים לאדם, או פשוט לקנות אלכוהול ולהביא באופן עצמאי.דבר נוסף - אי אפשר להביא מעצב חיצוני. חייבים להצמד למעצב האולם. מבחינתי - כשיש איזושהי הגבלה - כבר הבטחון יורד, כי אם לא מרוצים מאותו ספק - אין מה לעשות. ההגבלה הזו, לדעתי, ממש מיותרת. אז לפני שסגרנו עם הפביליון דברתי עם המעצב, ראיתי פחות או יותר שיש על מה לדבר, ואז סגרנו. אבל כמובן שיש דברים בלתי צפויים - וכשהתקרב האירוע - המעצב הוחלף... אז גם כשמנסים לדעת כמה שיותר ולהיות מוכנים מראש - זה לא תמיד עובד.בסך הכל - היה סבבה לגמרי.
לא אהבתי אצל העסק: ההתנהלות מול תמיר - מנהל האירוע, לא תמיד עברה חלק. היה ברור שהוא לא קשוב לגמרי לאינטרסים שלנו. למשל - בסוף הערב נהוג שאם נשאר אוכל כי אנשים לא הגיעו - אורזים אותו לחתן, לכלה ולהורים. כששאלנו בסוף הערב על המנות - נאמר לנו שצריך לבדוק אם נשאר, וכשנבוא למחרת לסגור חשבון - נקבל את המנות הנותרות. כשהגענו יום למחרת - שאלנו שוב את תמיר לגבי המנות, והוא אמר שלא נשארו. שאלנו איך זה יכול להיות - שכן היו בוודאות אנשים שלא הגיעו, והתשובה שקבלנו היתה שאם נשאר אוכל הם בדרך כלל נותנים קודם לעובדים שלהם לאכול... אמרנו לו ששילמנו על X מנות ואנחנו דורשים את X המנות האלה. אנחנו לא אמורים לשלם את מחיר המנה גם לעובדים כדי שיאכלו במטבח. בקיצור - ההתנהלות איתו על דברים מאוד בסיסיים שהם א-ב באולמות אחרים היתה קשה, והרגשנו שאנחנו צריכים לשכנע אותו ולהלחם על מה שמגיע לנו גם ככה.
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על הניסיון והחוויה האישית של המשתמש שכתב אותה
קרא עוד חוות דעת על פביליון

hello

להמשך גלישה באתר
up