מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
כמה רגעים..
mitformit
להמשך גלישה באתר
דף הבית   >   נותני השירות   >   ליאורה ורינה - בגדי ערב   >   חוות דעת של t.d.n

חוות דעת על ליאורה ורינה - בגדי ערב

t.d.n
כתבתי עוד 4 חוות דעת
דירוג
מאכזב
20 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
נבדק ואומת
חוות הדעת נקראה ובדקה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות קבלת השירות בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת
חוות דעת חדשה
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
אימי מצאה בליאורה ורינה לבוש לחתונה של אחי שהתקיימה לפני מספר שבועות. הסיכום היה שתיתפר לה טוניקה חדשה עם בד מסויים ומיוחד שבחרה לפי מידותיה.ההתנהלות של החנות וכל אנשי הצוות הייתה מתחת לכל ביקורת:1. חוייבנו לשלם את כל הסכום מראש-יותר מאלף ש"ח- לא מקובל בדרך כלל לשלם סכום מלא על משהו שלא קיבלנו. בדר"כ נהוג לשלם מקדמה כלשהי.2. סוכם שהבגד יהיה מוכן תוך שבועיים. שלושה ימים לפני התאריך התקשר דוד מה"שירות לקוחות" ואמר שנגמר הבד שרצינו (הבד הוא בעצם מה שעושה את הטוניקה) ואמר שנבוא לבחור בד אחר.צריך להבין אנחנו גרות מרחק של שעה נסיעה מהחנות בעוספיא. וגם ככה תאריך החתונה היה קרוב מאוד, מה שגרם ללחץ נוראי.3. לאחר שאימי התעצבנה אמרו ש"מצאו את הבד" ואמרו לה לבוא לחנות. ביום המדובר שבו נקבע שהיא תבוא, ואחרי שאימי התקשרה פעמיים נוספות לוודא שהחנות תהיה פתוחה, הגענו במיוחד וגילינו שהחנות סגורה כי שכחו להגיד לנו שהחליטו לסגור אותה באותו יום!!!!!!!!!!4. כמובן שלא היה עם מי לדבר, השירות לקוחות והמוכרות בכלל לא הבינו למה אנחנו מתעצבנות, לא הסכימו לשלוח לנו את הטוניקה בדואר מוניות (על מנת שיגיע מהר) אלא רק בדואר רגיל. שלחנו מישהו שיביא את הטוניקה במיוחד, אבל למרבה ההפתעה גילינו שהטוניקה נתפרה לשתי מידות ממה שסוכם!! הקשר בין המידות של אימי שלקחה המוכרת לטוניקה שנתפרה היה דמיוני.. וגם היו מספר דברים שלא נעשו לפי מה שסוכם.5. נאלצנו לבוא לתקן, אבל כשהגענו אמרו לנו שהיום אין תופרת ואנו חייבים לבוא ביום אחר (זאת לאחר שנאמר שאנחנו יכולים לבוא מתי שאנחנו רוצים לתיקונים).6. בפעם החמישית שהגענו לשם אימי נאלצה לבלות בחנות 4 שעות מכיוון שלאחר שתיקנו את הטוניקה הבד פשוט נקרע, והם נאלצו לתפור טוניקה חדשה לגמרי.כתבנו לשירות לקוחות, לאף אחד זה לא היה באמת אכפת, אף אחד לא התכוון לפצות אותנו.. ויותר מזה, דוד מהשירות לקוחות ניתק לאמא שלי את הטלפון בפרצוף באחת השיחות..!! בקיצור, שירות גרוע, בדים באיכות ירודה, לא ברור למה לוקחים כל כך הרבה כסף....
לא אהבתי: שירות לקוחות מתחת לכל ביקורת. אף אחד לא התכוון לפצות אותנו (חוץ מכוס עם הלוגו שלהן).טעויות קורות, אבל צריך לקחת אחריות ולפצות את הלקוחות. מציעה לא להתקרב ולא להסתבך
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על הנסיון והחוויה האישית של המשתמש/ת.
הצג פחות
185
עוד באתר
הקטגוריות
כלים באתר
כלים לעסקים
אפליקציה חינמית לתכנון החתונה


download from google play

download from apple app store
שאלות ותשובות | תקנון | צור קשר | לעסקים
כל הזכויות שמורות © ואיו ריויוס בע"מ
תנאי שימוש   |   הצהרת נגישות   |   משרות   |   צור קשר
הוספת חוות דעת