mitformit

להמשך גלישה באתר

"כאורחת קיבלתי מסרון בבוקר של האירוע. ועוד מסרון אחה"צ..."

חוות דעת 1 מתוך 57 על Easy2Give



100 / 20
מאכזב

חוות הדעת נכתבה לפני יותר משנתיים
מבקר מתחיל כתב חוות דעת אחת
כאורחת קיבלתי מסרון בבוקר של האירוע. ועוד מסרון אחה"צ. "בדרך לחתונה לא עוצרים בכספומט" המסרון הראשון הפתיע אותי בלשון המעטה. כרטיס אשראי? תשלומים? באמת לאן הגענו....חתונה הפך לעסק. אבל ראיתי גם את החיובי ואת הנוחות בעניין. אני הבאתי שיק בכל זאת (הרי עש לי שיקים עבור ארועים). בכניסה לאולם פגשתי קרו...בת משפחה שניסתה את השירות. היא סיפרה שאחרי שעברה את כל השלבים והכנעסה את כל הפרטים, נדרשה לשלם עמלה של 28 ש"ח. 28 ש"ח?? נשמע לי מוגזם. רציתי לבדוק בעצמי. דרך האתר העמלה היתה רק 6.90 ש"ח. אני לא יודעת אם עש הבדל בעמלות בכל מקרה בכל המסרונים שקיבלתי לא הוזכרה המילה עמלה. מן הראוי שיהיה גילוי נאות. תיידעו את האורחים שקיים שירות וזה כרוך בעמלה. שידעו. לבעלי האירוע, תחשבו טוב טוב אם אתם אכן רוצים שהאורחים שלכם ירגישו כמו לקוחות בעסק. בכל מקרה לםי דעתי חובה גילוי נאות. עוד  
15/09/16
אהבתי את הרעיון של הנוחות שבעניין
חוסר גילוי נאות לגבי עמלה. הרגשה שבאמת באמת חתונה הפכה להיות עסק במקום שמחה
גם בחינם לא צריך לקחת

חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על הניסיון והחוויה האישית של המשתמש שכתב אותה.
אהבתם? שתפו!
דווחו על תוכן לא הולם


אהבתם את חוות הדעת?
קרא עוד חוות דעת על Easy2Give