"

כאורחת קיבלתי מסרון בבוקר של האירוע. ...

"
חוות דעת 1 מתוך 14 על Easy2Give
  כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
20 מתוך 100
כאורחת קיבלתי מסרון בבוקר של האירוע. ועוד מסרון אחה"צ. "בדרך לחתונה לא עוצרים בכספומט" המסרון הראשון הפתיע אותי בלשון המעטה. כרטיס אשראי? תשלומים? באמת לאן הגענו....חתונה הפך לעסק. אבל ראיתי גם את החיובי ואת הנוחות בעניין. אני הבאתי שיק בכל זאת (הרי עש לי שיקים עבור ארועים). בכניסה לאולם פגשתי קרובת משפחה שניסתה את השירות. היא סיפרה שאחרי שעברה את כל השלבים והכנעסה את כל הפרטים, נדרשה לשלם עמלה של 28 ש"ח. 28 ש"ח?? נשמע לי מוגזם. רציתי לבדוק בעצמי. דרך האתר העמלה היתה רק 6.90 ש"ח. אני לא יודעת אם עש הבדל בעמלות בכל מקרה בכל המסרונים שקיבלתי לא הוזכרה המילה עמלה. מן הראוי שיהיה גילוי נאות. תיידעו את האורחים שקיים שירות וזה כרוך בעמלה. שידעו. לבעלי האירוע, תחשבו טוב טוב אם אתם אכן רוצים שהאורחים שלכם ירגישו כמו לקוחות בעסק. בכל מקרה לםי דעתי חובה גילוי נאות.
לא אהבתי אצל העסק: חוסר גילוי נאות לגבי עמלה. הרגשה שבאמת באמת חתונה הפכה להיות עסק במקום שמחה
הערות למחיר: גם בחינם לא צריך לקחת
תאריך קבלת השירות: 15/09/16
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על הניסיון והחוויה האישית של המשתמש שכתב אותה
קרא עוד חוות דעת על Easy2Give

hello

להמשך גלישה באתר
up