"

הייתה לי חוויה מאוד לא נעימה מול ...

"
חוות דעת 1 מתוך 211 על הילה גאון
  כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
20 מתוך 100
הייתה לי חוויה מאוד לא נעימה מול הסטודיו של הילה גאון, אפילו שכלל לא הגעתי לשלב הפגישה שם. אני מפרסמת כאן כי אני חושבת שאפשר ללמוד מזה הרבה על הגישה של הסטודיו. התקשיתי מאוד לקבוע פגישה בסטודיו משום שבאמצע השבוע הסטודיו פתוח רק עד השעה 16:00, ואני סטודנטית שלומדת כל יום מ-08:00 עד 18:00. הבהרתי לנציגת השרות שלא אוכל להגיע בשעות הללו, וניסיתי למצוא מועד פנוי שבו אוכל בכל זאת להגיע. הנציגה לא הצליחה למצוא מועד כזה והתרשמתי שהיא גם לא מנסה לעשות מאמץ מיוחד (להבדיל מכל מקום אחר שניסיתי וקבעו לי פגישה ממש בקלות). אחרי 3 שבועות שבהם ניסיתי לקבוע פגישה, ללא הצלחה, סוף סוף הנציגה הצליחה למצוא מועד פנוי שמתאים לי, ביום שישי. אבל, כדי לקבוע לי את הפגישה הזו היא דרשה שאשאיר מספר כרטיס אשראי כעירבון למקרה שאבטל את הפגישה מבלי להודיע (קנס על סך 50 שקלים). היא הבהירה שיום שישי זה יום עמוס וש"הזמן שלנו יקר". הבהרתי לנציגה שבעיניי זו בקשה שאינה במקום, ולא שמעתי על בקשה כזו באף מקום אחר. אני אדם מאוד אחראי ואין לי שום כוונה לקבוע פגישה ולא להגיע אליה, גם הזמן שלי יקר. לבסוף, הנציגה השתכנעה לקבוע לי את הפגישה מבלי שאתן לה את מספר כרטיס האשראי. כעבור מס' ימים התקשרה אליי נציגה אחרת, כעוסה מאוד, לאחר ששמעה על הסירוב שלי. היא דרשה שאשאיר מס' כרטיס אשראי, "בהתאם לנהלים", או שהיא תבטל לי את התור. הבהרתי גם לה, בצורה נעימה, שאני חושבת שזו בקשה לא לגיטימית, אך כמובן שאני מתחייבת להגיע ולהגיע בזמן. למרות שאמרתי את הדברים בצורה מאוד נעימה, הנציגה צעקה עליי בטלפון שאני "מרדנית" ושאף אחת מהכלות לא עושה להן בעיות כמוני. לאורך כל התהליך ממש נתנו לי תחושה שאני עובדת אצלן ושאני צריכה "לזכות" בהזדמנות להגיע אליהן לפגישה ולעשות אצלן שמלה. הרגשתי מאוד לא נעים אך בכל זאת רציתי להגיע למדידה במקום, שכן השמלות מצאו חן בעיניי. אחרי דקות ארוכות של שיחה הצלחתי לשכנע בשנית לתת לי להגיע בלי לשים עירבון. ערב לפני מועד הפגישה שנקבע, הנציגה התקשרה לבטל לי את הפגישה בטענה שמישהי אחרת מעוניינת להגיע ומוכנה לתת מס' אשראי, ולכן הן מעדיפות לקבוע איתה במקומי. יש לציין שהיא הזהירה אותי מראש שזה עלול לקרות במידה ואני לא משאירה לה מס' אשראי, אך הנחתי שאף מקום שמכבד את עצמו לא יעז באמת להתייחס ככה ללקוחה פוטנציאלית. היא אפילו לא טרחה להתנצל - "ככה זה כשלא מצייתים לנהלים". הייתי המומה. אני מבינה שלכל מקום יש זכות לקבוע את הנהלים שלו ולנהל את העסק שלו כרצונו, ומי שזה לא מתאים לה לא חייבת לעשות שם שמלה. אבל פשוט נמאס לי. נמאס לי מהזלזול הזה בכלות, בזמן שלנו, בתקציב שלנו, בנוחות שלנו. נמאס לי מבתי עסק שדורשים מאיתנו דרישות הזויות, ואנחנו פשוט פרייאריות שמסכימות לזה. אנחנו משקיעות ממיטב כספנו וזמננו בנושא הזה, ומגיע לנו שלפחות ייתנו לנו יחס מכבד. מה עם הזמן שאני הקדשתי בשביל הפגישה הזו? מה עם התוכניות שאני ביטלתי? כל זה חסר משמעות בסטודיו של הילה גאון. הלקוחה בכלל לא מעניינת. אם זה היחס שניתן לכלה עוד במעמד קביעת הפגישה, אני תוהה איך הן מתנהגות למי שסוגרת אצלן שמלה וצריכה לעבוד איתן בצמוד במשך חודשים. אני חייבת לציין שזאת פעם ראשונה שנתקלתי בבקשה כזו וביחס כזה. קבעתי פגישות אצל מעצבים רבים וטובים ובכולם זכיתי ליחס מצוין. אצל הילה גאון כנראה התבלבלו ולא הבינו שהן אלה שצריכות לזכות בלקוחה, ולא הלקוחה בהן. מקום שנותן ללקוחותיו כזה יחס, לא ראוי, לדעתי, שיהיו לו לקוחות.
תאריך קבלת השירות: 23/03/17
תגובת בית העסק לחוות הדעת לפני יותר משנה
הלקוח כמעט תמיד צודק ! טלי פנחסי שלום רב, הסטודיו של הילה גאון קיים מעל 10 שנים. הסטודיו מצליח מאוד, איכותי, ועד היום חיתנו אלפי כלות כנראה שבכל זאת אנחנו עושים משהו כמו שצריך 😊 הילה גאון, בוחרת לעבוד גם בימי שישי, למרות שיש לא מעט מעצבי שמלות מכובדים וגדולים כמונו שלא מוכנים לפתוח ביום שישי, הילה החליטה לעבוד בימי שישי, תוך התחשבות בצרכי הלקוחות שלה. הילה מאמינה שעל מנת לקיים פגישה יסודית ויעילה, אנו זקוקים לפחות לשעה שלמה. אנו מקדישים מעצבת לכל לקוחה למשך מינימום שעה ולא מקיימות פגישות במקביל. יש אנשי מקצוע הבוחרים לגבות תשלום עבור פגישה מקצועית, ומכבדים אותם על כך. אנו לא גובים עבור הפגישות ביום שישי, אלא על ביטולן ללא הודעה מוקדמת, ובהתחשב בנסיבות שכל כך הרבה כלות הבריזו לנו במשך השנים, פשוט לא הגיעו...שבמקומן יכולנו לשרת מישהי אחרת, מאחר שאנו למודי ניסיון, החלטנו לבקש פרטי אשראי לערבון של ביטול ללא הודעה בסך 50 ש"ח. נוהל זה מתקיים בסטודיות מספר שנים ומאז יש לנו אפס ביטולים! וכל זאת בגלל 50 שקלים. אין לנו שום צורך לעשות שימוש בכרטיס, מרגע שנוהל זה נכנס לתוקף, ימי השישי עבדו בהתאם ללוחות הזמנים, כי גם אם מישהי ביטלה, תמיד היו כלות בהמתנה שביקשו להיכנס במקום. נוהל זה תקף לימי שישי בלבד. בכל יום אחר בשבוע, הסטודיו פתוח עד השעה 18 וניתן להגיע מכל מקום ולקבל שירות מקצועי ואדיב. לגבי קביעת פגישות. הסטודיו עובד ועסוק, אך אנו דואגים לחזור לכל אחת ואחת שמתקשרת, יש לנו נציגי שירות שלוקחים הודעות מפורטות, אנו מתקשרים, ושולחים מיילים. הצוות מקצועי ואדיב וגם ללקוחה הספציפית הזו הוא היה ברור ואדיב. ברגע שהלקוחה שמעה על כ. האשראי והביעה התנגדות, היא התחילה לבקר את כל ההתנהלות שלנו, את שליחת המיילים (המיילים שלנו יסודיים כ"כ, עם המלצות לכלות לגבי מלווה, לגבי עקבים שרצוי להביא, חזייה בצבע גוף, אפשרות חנייה, קווי אוטובוס.) כבר בשלב זה הלקוחה התלוננה שהיא מרגישה שהיא "בצבא" ושחילקו לה הוראות. (אפרופו גישה). ללקוחה הוסבר בכל דרך אפשרית מדוע הוחלט על נתינת כ. אשראי, מה המניעים, ואם היא אחראית גם כך ואין שום בעיית הגעה, לא צריכה לדאוג לתת כ. אשראי, זה רק ליבה את האש והיא היתה כ"כ עצבנית והעבירה ביקורת על הגישה שלנו. (המילה "מרדנית" לא נאמרה מעולם). כמו כן, נאמר ללקוחה שהיא יכולה להגיע בכל יום אחר לסטודיו למעט שישי, ללא נתינת כ. אשראי לערבון. יומיים לפני הפגישה, התקשרנו והסברנו לה שוב את הנוהל, היות והיו בקשות חדשות לפגישות בימי שישי, הסברנו לה שלא נוכל לאשר לה את הפגישה אם מישהי אחרת נותנת לנו ביטחון שמגיעה, היא הבינה זאת, למרות שזה לא מצא חן בעינה. יום לפני הפגישה, התקשרנו, התנצלנו ! וניסינו להסביר שוב. היא צעקה שנפצה אותה, היא התלוננה שוב ושוב על הגישה, על היחס, על הזלזול בכלות... לצערנו הלקוחה הנ"ל בחרה לבזות ולהתלונן על מקום שאין לה מושג מה הלך הרוח בו. בית חם, אנו עוברות תהליכים כ"כ משמעותיים יחד עם הכלות. סבלנות ושינויים אין סוף, חיזוקים וחיבוק כשצריך. כבוד צריך להתקיים משני הצדדים. הלקוחה אינה חייבת להסכים לתנאים שלנו, וזכותה המלאה לבחור את המעצב והסטודיו ועם מי לעבוד. הלקוחה זלזלה בזמן שלנו ובנהלים שלנו ששווי ערך לכל כלה וכלה. ואיימה ש"תפיל לנו את העסק" "ושתלכלך עלינו בכל מקום אפשרי" גישה זה הכול בחיים ולפני שמעבירים ביקורת על גישה, שווה להסתכל פנימה ולחשוב מה הגישה שלי למי שנותן לי שירות, כי גם הוא בנאדם! אנו בסה"כ מבקשות רצינות ומחויבות . להלן לינק לכל ההמלצות וחוות הדעת של כל הבוחרות דווקא בנו: http://www.hilagaon.com/%D7%91%D7%99%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA/
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על הניסיון והחוויה האישית של המשתמש שכתב אותה
קרא עוד חוות דעת על הילה גאון

hello

להמשך גלישה באתר
up