"

ביטולי פגישות הם חלק מאתגרים של נותן ...

"
חוות דעת 1 מתוך 211 על הילה גאון
  כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
20 מתוך 100
ביטולי פגישות הם חלק מאתגרים של נותן שירות. ההודעה מראש על הנהלים וההסבר לרציונאל לא מצדיקים נהלים לא מידתיים כמו גם את חווית שירות הלקוחות שלכם. ניתן ללמוד על השירות שלכם גם מהתגובה פה ללקוח לא מרוצה - ״הלקוח כמעט תמיד צודק״, ״תלכלך עלינו בכל מקום אפשרי״, ״זלזלה בזמן שלנו״ , ״שווה להסתכל פנימה״. התבלבלתם כנותני שירות. סדר בנהלים נועד להקל על הלקוח ולא להקשות עליו. שתי שיחות טלפון שנמשכו למעלה משעתיים בנושא היו צריכות להבהיר לכם שמדובר בלקוחה שלא תבריז לכם מפגישה. הגדלתם לעשות שאישרתם אי תשלום בהתחלה, ולאחר מכן חזרתם בכם.
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על הניסיון והחוויה האישית של המשתמש שכתב אותה
קרא עוד חוות דעת על הילה גאון

hello

להמשך גלישה באתר
up