"

אם אתם מתכננים חופשה בארץ או בחו"ל, ...

"
חוות דעת 1 מתוך 12 על גוליבר
  כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
20 מתוך 100
אם אתם מתכננים חופשה בארץ או בחו"ל, מציע לכם להימנע מחברת גוליבר תיירות. אני לא נוהג להזמין כרטיסי טיסה מסוכנויות נסיעות, אלא ישירות מחברות התעופה. הפעם מצאתי במנועי חיפוש הצעה אטרקטיבית במיוחד של גוליבר, חברה ישראלית מוכרת. הזמנתי באתר האינטרנט שלהם כרטיסי טיסה לחו"ל, שהוצעו במחיר דומה גם בכמה אתרים אחרים. הכנסתי פרטי כרטיס אשראי ואישרתי את ההזמנה. בסוף התהליך קיבלתי את ההודעה הבאה: "קבלנו את הצעתך והיא נמצאת כרגע בהתליך אישור אצל ספקי השירות השונים. נעדכן אותך בכל התקדמות הטיפול בהצעתך. צוות גוליבר" (השגיאה במקור). ניסיתי להתקשר לחברה מיד לאחר ביצוע ההזמנה, בשישי אחר הצהריים, כדי להבין אם הצלחתי לרכוש את כרטיסי הטיסה וחויבתי. התברר שאין להם שירות טלפוני בסופי שבוע. גם לא נציג און-ליין. אז שלחתי להם מיילים והודעה בפייסבוק. "לא הצעתי דבר, אתם הצעתם ואני נעניתי להצעה והזמנתי כרטיסים במחיר שבו אתם נקבתם", כתבתי לחברה ודרשתי מענה בדחיפות. לא שמעתי מהם במשך יותר מ-24 שעות. לא רכשתי את הכרטיסים באתר אחר כדי להימנע מחיוב כפול. בינתיים מחירי הטיסה עלו גם באתרים אחרים. הערב קיבלתי הודעת טקסט מנציגת החברה ובה ביקשה שאצור איתה קשר (גם חידוש - לא החברה מתקשרת ללקוח, אלא הלקוח לחברה. אולי מנסים לקצץ בהוצאות הטלפון). היא הסירה אחריות מגוליבר והודיעה לי שחברת התעופה לא אישרה את ההזמנה. הנציגה הציעה את הכרטיסים במחיר כפול מההזמנה המקורית וגבוה משמעותית מהמחיר באתר של חברת התעופה עצמה בזמן השיחה. לא היה לה פתרון אחר פרט להתנצלות רפה והסבר שככה זה בעולם התעופה, "הכל דינמי" ומחירים יכולים להשתנות מהר מאוד - מתברר שגם לאחר ביצוע הזמנה. אז אם אתם שוקלים להזמין דרכם טיסה, מלון או כל דבר אחר, כדאי שתדעו שגם אחרי ביצוע ההזמנה יש סיכוי טוב שלא תקבלו את מה שהזמנתם. בגוליבר לא מתייחסים להזמנה באינטרנט כאל הסכם מחייב, מבחינתם זה בסך הכל תחילתו של משא ומתן.
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על הניסיון והחוויה האישית של המשתמש שכתב אותה
קרא עוד חוות דעת על גוליבר

hello

להמשך גלישה באתר
up