האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
נכתב בשיחה עם בוט הואטסאפ שלנו
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
נדב צילם בחתונות של שתי חברות טובות שלי, את אחת מהן ליוויתי גם בצילומי זוגיות והיה ממש כיף :) סגרנו איתו בזכות זה, ובעיקר כי אהבנו מאוד את התמונות מלאות הצבע והחיים שלו ואת היכולת שלו לתפוס רגעים מיוחדים.
ביום האירוע היו לנו קצת עיכובים ונדב היה סבלן והשרה רוגע, זה עזר לנו להשתחרר ולהינות. צירפתי תמונות כדי שתוכלו לראות בעצמכם, לדעתי ניכר שהוא אוהב את העבודה שלו ואני חושבת שהוא לוקח מחיר הוגן לצלם ברמתו 🙂 ממליצה מאוד...
תאריך קבלת השירות: 09/07/2025 אהבתי: קליל, מצחיק וזורם אבל גם רגיש לזוג ביום שיכול לעורר אמוציות וזה מאוד מרגיע. בנוסף הוא בסטי אינסטגרם שלי, ממליצה גם לכם ;) מחיר: 7,000 הערות לגבי המחיר: אחרי הנחת חברים הטיפ שלי: שווה להבין מראש איפה תרצו להצטלם ולקפוץ לראות את המקום, לנדב בעצמו יש הרבה המלצות.
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.