האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
נכתב בשיחה עם בוט הואטסאפ שלנו
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
הגענו למיקי דרך המלצה של המשפחה, שכבר בחרו בו לכמה אירועים קודמים. מעבר לבחירה בצלם מקצועי, היה לנו חשוב שיהיה חיבור טוב וכבר בפגישה הראשונה ידענו שזה הצלם שלנו. מיקי נתן לנו תחושה שאנחנו בידיים טובות, מקצועיות ובטוחות, ויצר אווירה נעימה וקלילה מהרגע הראשון.
ביום הצילומים מיקי הגיע עם צוות של תותחים אמיתיים, שידעו בדיוק מה הם עושים. הם זרמו איתנו ועם השטויות של החברים, הוסיפו הומור משלהם, וגרמו לכל הצילומים לעבור באווירה של צחוק, כיף ושחרור למרות כל הלחץ והמבוכה. צריך רק להסתכל על התמונות כדי להבין כמה כיף היה לנו.
מעבר לאווירה, חשוב לציין את רמת המקצועיות הגבוהה של מיקי והצוות שלו, ירידה לפרטים הקטנים, הכוונה מדויקת בזמן הצילום, עבודה מסודרת ורגועה, ותשומת לב לכל רגע חשוב. הרגשנו שיש מי שחושב על הכול בשבילנו, ושאפשר פשוט לסמוך עליהם בעיניים עצומות.
ממליצים בחום לכל מי שרוצה לקבל תמונות מעולות ולהנות לאורך כל האירוע!!...
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.