האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
נכתב בשיחה עם בוט הואטסאפ שלנו
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
מהרגע הראשון היה לי חיבור עם אורית, וכבר באיפור הניסיון הבנתי שעשיתי בחירה מעולה. אורית מביאה איתה רוגע, קלילות ואנרגיות טובות שפשוט כיף להיות לידן, וזה נתן לי תחושת ביטחון מהרגע הראשון.
ביום החתונה עצמו אורית הייתה בדיוק מה שהייתי צריכה, רגועה, מחייכת, קשובה, ועם אווירה נעימה וכיפית וזרמה עם המלוות והוסיפה המון לאווירה של ההתארגנות. בתור אחת שלא מתאפרת אף פעם, מאוד חששתי להיראות ״מחופשת״, אבל אורית עשתה עבודה מדהימה! האיפור והשיער יצאו בדיוק כמו שרציתי, טבעיים, מחמיאים ונוחים, והכי חשוב - הרגשתי אני, רק בגרסה משודרגת, שזה בדיוק מה שרציתי ✨
הכול החזיק מושלם לאורך כל היום, גם ברגעים המרגשים, ואני מסתכלת על התמונות וכל כך שמחה על הבחירה שעשיתי.
לסיכום, מעבר למקצועיות והכישרון, אורית מביאה איתה לב, סבלנות והקשבה אמיתית, וזה מה שעושה את כל ההבדל ביום כזה. ממליצה עליה מכל הלב לכל כלה שמחפשת להיראות טבעית וזוהרת ורוצה גם רוגע, כיף ואנרגיות טובות לאורך היום 🤍...
תאריך קבלת השירות: 23/12/2025
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.