האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
נכתב בשיחה עם בוט הואטסאפ שלנו
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
גילוי נאות, למדתי עם שלי באותו בית הספר וזכרתי בחורה תקתקנית וחזקה. דיברתי עם מספר מפיקים והחלטתי בלב שלם ללכת עליה. אין לי דרך לתאר כמה זו הייתה הבחירה הכי טובה שלי באירוע. שלי רק ניהלה לי את האירוע שהפקתי לבד. אבל ליוותה אותי יד ביד לאורך הארגון כאילו גם ביקשתי שירותי הפקה. הגיעה איתי לפגישות מול האולם, יצרה קשר עם הספקים, הייתה זמינה בכל שעה ביממה. אין מקצועית כזו, אדיבה, סבלנית ואחראית. השיא היה באירוע. אין דרך להסביר את השקט שהיה לנו כשידענו ששלי ומיכל על הדברים. עוד לא הספקתי להתמקם בחדר חתן כלה וכל הDIY היה פרוס ומוכן. האינטראקציה בינה לבין מנהל האירוע מטעם באולם הייתה כזו אדיבה (ומי שהתחתן כבר יודע שזה לא מובן מאליו). החופה התחילה בזמן, דאגו לנו ולמלווים לאוכל ולשתיה, כל הלוז היה מתוקתק ומדוייק. הן דאגו לנו מרמת הדאגה לכל סוגי האלכוהול באולם, עבודה מול ספקים, ניהול לו"ז ועד הדברים הקטנים של להביא לנו סיגריה סתם ככה באמצע האירוע ומסטיק בשעות הקטנות. להוציא זוהרים וסתם להרים ברחבה. תעשו בחירה חכמה ותסמכו על שלי ומיכל, תהיו שקטים ופשוט תהנו!...
תאריך קבלת השירות: 26/02/2026 אהבתי: את זה שקלטתי את שלי ומיכל אשכרה דומעות במהלך החופה שלנו. את זה שהם קוליות ואדישות ומנהלות הכל באמצע הלחץ בשיא המקצועיות. הטיפ שלי: רק לקחת החלטה טובה ולא להתחרט.
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.