האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
נכתב בשיחה עם בוט הואטסאפ שלנו
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
אחת החברות הכי טובות שלי התחתנה אי שם ב2021. מהרגע שראיתי את השיער שעידן עשה לה, נכנסתי לאינסטגרם והסתנוורתי. שמרתי את הפרופיל שלו וידעתי שהוא יעצב לי את השיער לחתונה. הוא הספק הראשון שסגרתי אחרי שסגרנו אולם ואיזה כיף שלא טעיתי. מקצועי ברמות של להגיד לו חצי מילה והוא מבין בדיוק מה ואיך לעשות, הציע רעיונות משלו שמתאימים לשמלה ולפנים. ביצע הכל בתקתקנות ובצורה מקצועית שאפשר רק להתפעל ממנה. והכי חשוב- האדם הכי נעים, מצחיק, מרים ומפרגן שיש. עשה עבודה מושלמת לי ולמלוות שלי, שחלקן יצאו אפילו יותר יפות ממני(: עבד מושלם עם המאפרת שלי, הגיע בזמן, צילם, השקיע והרגיע. איזו בחירה טובה!!!!...
תאריך קבלת השירות: 26/02/2026 אהבתי: את הדיוק, את השיער שלא זז גם ב4 מעלות, את האווירה המהממת! הטיפ שלי: לעשות שיער הרבה יודעים, לעשות אוירה מעט מאוד.
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.