עסק מאומת
ואדים מרגולין
מחשבון מחיר משוער: 4,771 ?

97 מתוך 100
לפי 261 מדרגים
צור קשר קבל הצעה share facebook share אהבו 3 like
מועדפים לאזור האישי
כתוב חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשד לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק

פרסם את חוות הדעת
  כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
חוות דעת חדשה
כשהגעתי אל ואדים הייתי מצולקת אחרי סבב שמלות כלה בו לא מצאתי את עצמי ובסופו בעיקר שנאתי את הגוף שלי. מדדתי אצל ואדים כמה שמלות, אף אחת מהן לא התאימה לי בדיוק, אבל ישר הרגשתי שואדים מבין אותי, אמר דברים שהיו לי במחשבות מבלי שהוצאתי מילה וגם כאלו שלא חשבתי עליהם. הלכתי עם הרגש והלכתי עם ואדים על עיצוב אישי. התוצאה היתה מדהימה: שמלה מיוחדת עם גלאם הוליוודי שעשתה לי גוף משגע. האורחים לא הפסיקו לדבר על השמלה תוך כדי ואחרי החתונה ואני הרגשתי בעננים. אם את אוהבת סגנון קלאסי, עם שיק ומחפשת התאמה מושלמת - ואדים הוא המעצב, או יותר נכון אמן - בשבילך
 חוות דעת של סלעית וצבי על ואדים מרגולין

כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
חוות דעת חדשה
את החיפושים אחר שמלה התחלתי אצל ואדים בגלל שלל ביקורות טובות שקראתי עליו. ואדים ישר ידע להתאים לי 2 שמלות שמצאו חן בעיני (אחת יותר מצאה חן בעיני בחלק העליון והשנייה בחלק התחתון), המשכתי את החיפושים בעוד מקומות (רק בשביל להיות שקטה שלא סגרתי עם המקום הראשון שראיתי) אבל לבסוף חזרתי לואדים בלי להסס. ואדים תפר לי על הגוף שמלה מהממת! מאוד מחמיאה וגרפה המון המון מחמאות!. השמלה הייתה יפה ונוחה אבל לא פחות חשוב מכך העבודה מול ואדים הייתה חוויה, הוא בן אדם נעים ורגוע, פדנט ומקצועי בטירוף! אכפת לו מכל תפר וכל מילימטר בשמלה ואכפת לו שהכלה תהיה מרוצה גם אם זה גורם לו לעבוד שעות נוספות מסביב לשעון כדי שהכל יצא מושלם. ואדים מומלץ בחום רב!!!! ❤️
 חוות דעת של Livnat על ואדים מרגולין

כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
100 מתוך 100
התחתנו ב29.3.18, התחלתי לחפש שמלה מעט מאוחר והייתי אצל מספר מעצבים/סלונים לפני שהגעתי אל ואדים. כבר אחרי הפגישה הראשונה אצל ואדים היה לי ביטחון בכך שהשמלה תצא לפי מה שאני אוהבת ולפי מה שמתאים לי. היחס שלו היה מאד אדיב ומקצועי, ומה שהיה מיוחד הוא, שהוא יכל לתאר במילים מה שאני רציתי\הפריע לי יותר טוב ממני. יש לו עין טובה להתאים מה מחמיא- תוך כדי התחשבות בטעם והבקשות. קיבלתי הרבה מחמאות על השמלה ונהנתי מאד! ממליצה מכל הלב (:
 חוות דעת של Alona על ואדים מרגולין

כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
100 מתוך 100
אין על ואדים, בן אדם מקסים, אדיב , צנוע והכי חשוב מקצועי. איך שהגעתי אליו השמלה הראשונה שהוא שלף לי הייתה השמלה המיועדת. קיבלתי עליה מלא מחמאות והכי חשוב שהיא התאימה לגזרה שלי . ממליצה בחום !

כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
מרגע ההצעה ועד שהתחלנו לתכנן את החתונה עברה חצי שנה. בזמן הזה עברתי על עשרות קטלוגים ולא אהבתי אף אחד יותר מאשר את הקטלוג של ואדים. הוא הראשון שהלכתי למדידות אצלו ומיד אחרי זה התקשרתי להגיד לו שאני לא מסוגלת ללכת למדידות אצל אף אחד אחר. הרגשתי שאני מקבלת שמלת כלה אמיתית, ולא שמלת "PLUS SIZE" שבלונית, הוא הסתיר מה שהיה צריך להסתיר, הוא הדגיש מה שהיה צריך להדגיש, והחשוב מכל, היה לי ממש ממש ממש נוח. עוד לפני שהשמלה שלי הייתה מוכנה, חברה נוספת שלי כבר סגרה איתו לחתונה שלה.
 חוות דעת של אלינה על ואדים מרגולין

100 מתוך 100
ואדים מקסים!! אדיב, נעים, קשוב, רגוע וסופר מקצועי!! נותן הרגשה כייפית שזה הכי חשוב. יש מגוון שמלות וכל אחת יכולה למצוא שם משהו שיתאים לה. ואם זה לא בדיוק זה- הוא יעשה הכל כדי שהלקוחה תהיה הכי מרוצה שיש! אחרי שבפגישות עם מעצבים אחרים (לפעמים המעצב אפילו לא היה בפגישה, אלא רק מוכרת) קיבלתי יחס אגרסיבי, והרגשתי כאילו אני רק בובת ראווה, בלי שום התייחסות למה שאני באמת רוצה, הגעתי לואדים. הוא עשה מעל ומעבר כדי שלא יהיו לי ספקות או חששות (כולל להתעקש לבדוק שינויים אפשריים בשמלה, גם אחרי שאמרתי שהיא מושלמת, רק כדי שנהה בטוחים). מומלץ בחום!!

100 מתוך 100
אל ואדים הגעתי לאחר חיפוש קצר באינטרנט ומיד התאהבתי! מהר מאוד מצאתי את השמלה המדהימה! זכיתי ליחס מדהים! מקצועיות, איכות ומחיר מעולה! מומלץ בחום!!!

100 מתוך 100
הגעתי לואדים דרך המלצה .המקצועיות והאיכות נראו והורגשו כבר בפגישה הראשונה שלנו. ואדים הבטיח שאצא ממנו מרוצה ויהיה מה וזכרתי את המילים האלה לאורך כל הדרך. סמכתי עליו בעיניים עצומות! מהפגישה הראשונה ואדים כבר ידע ודמיין איך תהיה השמלה שלי עוד לפני שאני בכלל ידעתי. חייבת לציין שהיו לי מגבלות משלי (נמוכה, חזה גדול) ונורא חששתי אם נוכל להמודד עם זה. תפרנו שמלה מאפס אחרי שהחלטנו על סוגי הבדים וואדים הצליח להתגבר על כל מכשול שהיה בדרך! התייעצתי עם ואדים גם בקשר לצבע הנעליים, השיער והטוטאל לוק וזה היה מושלם. השמלה הייתה פרקטית, נוחה, הרגשתי בה בטוחה לאורך כל האירוע והיא הייתה מהממת!

100 מתוך 100
לואדים הגעתי בהמלצת 2 בנות דודות הוא היה המעצב הראשון שראיתי והשמלה הראשונה שמדדתי ואדים היה קשוב אלי לאורך כל הדרך הוא סובלני הוא חייכן הוא נותן הרגשה טובה ועושה את הכל שתצאי הכי מושלמת ומרוצה שיש הוא שם לב לפרטים הכי קטנים ולא מוציא לך את השמלה עד שהיא 100 אחוז בזכותו הרגשתי כמו נסיכה ביום המאושר שלי קיבלתי ים מחמאות כל האירוע ולאחר האירוע אז תודה רבה לך על שמלה מושלמת ועל היחס החם ❤😘

כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
אל ואדים הגעתי דרך המלצות חמות ברשתות החברתיות. הוא היה המעצב הראשון שראיתי ואצלו סגרתי את השמלה השנייה שמדדתי. בהחלט מרגישים את הניסיון רב השנים ואת התשוקה למקצוע, ואדים היה קשוב וסבלני מאוד, הרגיע היכן ואת מי שהיה צריך והתאים לי את שמלת חלומותיי. השמלה גרפה המון מחמאות ומרגישים שנתפרה באהבה רבה תוך שימת לב לכל פרט ופרט. הרגשתי ממש כמו נסיכה. שוב המון תודה :)